کد خبر 661504
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

با وجود تلاش‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس که طی روزهای اخیر، فلسطینی‌ها را در زمینه آتش‌سوزی‌ها سرزنش کرده است اما این مسئله حقیقت ناتوانی اشغالگران در مهار آتش‌سوزی با وجود گذشت پنج روز از آن را نمی‌پوشاند.

 به گزارش مشرق، آتش‌سوزی‌ها در شهرک‌های اشغالگران در مناطق اشغالی 1948 و کرانه باختری از سستی و پوشالی بودن این رژیم در داخل پرده می‌دارد که آن را وادار کرد از دولت‌های همپیمانش کمک درخواست کند و پس از حجم خسارت‌ها و زیان‌های مالی سنگین حالت فوق‌العاده  اعلام کند.

محمود غوانمه تحلیلگر سیاسی فلسطینی به خبرنگار تسنیم می‌گوید هنگامی که حادثه آتش زدن دوابشه رخ داد بسیاری از شهرک‌نشینان اسرائیلی با خوشحالی فراوان از مصیبتی که بر سر این خانواده آمده بود، حرف می‌زدند و آتش زدن و کشتار همه ملت فلسطین را آرزو می‌کردند.

فلسطینی‌ها از آنچه بر سر اشغالگران آمده و ناتوانی آنها خوشحال هستند،‌آنها هزاران شهرک‌نشین را می‌بینند که خانه‌هایشان را به ویژه در شهرک‌های کرانه باختری تخلیه می‌کنند و می‌بینند که آنها نتیجه اشغالگری خود را می‌بینند و این آتش به جانشان افتاده است.

سست‌تر از خانه عنکبوت، بله این رژیم صهیونیستی است که در برابر آتش‌سوزی ناتوان است و این حوادث ضعف و ناتوانی‌اش را آشکار کرده است.

در زیر گزارش ویدئویی خبرنگار خبرگزاری تسنیم در کرانه باختری و گفت‌وگوی وی با مردم در این منطقه را مشاهده می‌کنید:
 
{$sepehr_media_1878240_400_300}
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس