رئیس دفتر سیاسی مقاومت ملی سوریه از اهداف تشکیل مقاومت بر ضد تروریسم پرده برداشت و مشارکت قبایل عربی و کُردی در کنار ارتش سوریه برای شکست طرح‌های دشمنان به ویژه طرح‌های اردوغان را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش مشرق، «ریزان حدّو» درباره کسانی که ارتش سوریه را در آزادسازی بیش از 25 روستا در حومه شمالی حلب همراه کردند،گفت : بله آنها جوانان مقاومت ملی سوریه هستند و مبارزان ساکن این مناطق که کُرد و عرب هستند، ما روز پنجشنبه گذشته(چهارم آذر 95) آغاز عملیات نظامی مقاومت ملی سوریه را اعلام کردیم.

ریزان حدو که با خبرنگار تسنیم گفت‌وگو می‌کرد، درباره امکانات و توانمندی‌های مقاومت ملی سوریه که اخیرا شکل گرفته است، اظهار داشت : هنگامی که انسان از سرزمینش دفاع می‌کند، به سلاحی مجهز است که هرگز شکست نمی‌خورد و آن قدرت حق است و حق همیشه پیروز است و هیچ کس بر آن مسلط نمی‌شود، اما درباره تعداد مبارزان من به عنوان رئیس دفتر سیاسی مقاومت ملی سوریه،‌این مسئله را یک مسئله نظامی می‌‌دانم که در حال حاضر نمی‌توانم آن را اعلام کنم.

وی درباره اهداف تشکیل این مقاومت و جنگیدن این نیروها در کنار ارتش سوریه و همپیمانانش برای پاکسازی شمال سوریه از لوث تروریسم به تسنیم گفت : هدف ما از جنگیدن در کنار ارتش سوریه، آزادسازی سرزمین سوریه و نابودی تروریسم و شکست طرح‌های ترکیه و پرکردن شکاف‌ها و تکمیل پروژه سپر شمال سوریه در برابر تروریسم است.

ریزان حدود درباره اتهامات وارده به گروه‌هایی که اکثریت آنها را کردها تشکیل می‌دهند همچون مقاومت ملی سوریه مبنی بر تلاش برای عمل کردن ایده تقسیم سوریه اظهار داشت : ما هرگز به واژه‌هایی که به شکل هدفمند و برنامه‌ریزی شده با هدف تحکیم ایده تجزیه سوریه مطرح می‌شود،‌اعتنا نمی‌کنیم ایده‌هایی همچون شرق فرات،‌غرب فرات و ...، ما هر وجب از خاک سوریه را متعلق به تمام سوری‌ها می‌دانیم که آن را از آباء و اجدادمان به ارث برده‌ایم و آن را پس از پاکسازی از لوث تروریسم و اشغالگری، برای فرزندان و نوادگانمان به ارث می‌گذاریم.

وی درباره اوضاع اطراف شهر الباب در شمال شرق حلب و خبرهایی که از نزدیک بودن سیطره گروه‌های تروریستی مورد حمایت ترکیه بر این شهر موسوم به سپرفرات حکایت می‌کند، تاکید کرد اینجا سرزمین سوریه است و سبقت در رسیدن به آن مهم نیست،‌بلکه مهم کسانی است که در آن باقی خواهند ماند و هیچ جایی برای اشغالگران و مزدورانشان در آن وجود نخواهد داشت و این تصمیم قطعی ماست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    همانطور که حمله عربستان به یمن باعث اتحاد ارتش و نیروهای مردمی شد.حمله ترکیه به سوریه نیز باعث اتحاد ارتش و نیروهای دموکراتیک سوریه علیه تروریستهای اشغالگر شد.
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    مرگ بر پ ک ک
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    با درود بر مقاومت ملی - در ابتدای حمله ترکیه و اشغال جرابلس و پیشروی به سمت جنوب فقط کردها به مقابله برخواستن و دولت مرکزی به جز یک محکومیت لفظی کار دیگری نکرد اما هرچند دیر حکومت به فکر مقابله با ترکیه افتاده ولی باز هم جای خوش وقتی است که با همکاری کردها به جنگ دشمن مشترک بروند.(ترکیه-داعش تروریستهای ارتش ازاد-النصره و..... دشمن مشترک کردها و اسد هستن)
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    مرگ بر ترکیه تروریست پرور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس