کد خبر 660859
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱

حمید داودآبادی شرح خاطرات و زندگی این شهید را در کتاب "عقل درخشان" نوشته و این کتاب از سوی نشر یازهرا (س) منتشر شده است.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - حمید داودآبادی، رزمنده و نویسنده دفاع مقدس در یکی از شبکه های اجتماعی، به مناسبت سومین سالگرد شهادت فرمانده مقاومت اسلامی لبنان "حسان اللقیس"، عکسی را منتشر کرد.
عکس نویسنده با فرمانده لبنانی
این عکس در پاییز 1388 لبنان - بعلبک / حمید داودآبادی و سردار شهید "حسان اللقیس" پدر شهید "علی اللقیس" از شهدای جنگ 33 روزه سال 1385
شهادت: 12 آذر 1392 توسط تیم تروریستی صهیونیستها در پارکینگ منزلش در بیروت
مزار: گلزار شهدای بعلبک

گفتنی است حمید داودآبادی شرح خاطرات و زندگی این شهید را در کتاب "عقل درخشان" نوشته و این کتاب از سوی نشر یازهرا (س) منتشر شده است.
 
عکس نویسنده با فرمانده لبنانی 
حمید داودآبادی نویسنده و رزمنده دفاع مقدس می گوید: این کتاب به خاطرات من از سالهای حضور در لبنان و شهید حاج حسان اللقیس بر می گردد. من خاطرات زیادی با حاج حسان داشتم و از این رو تصمیم گرفتم که آنها را مکتوب کنم؛ خاطراتی نظیر گفت و گویی جالب که با وی در لبنان داشتم و وی آن روز با توجه به تجربیاتی که در جنگ داشت، نحوه شهادت خود را توصیف کرد. آشنایی من با وی در سال 62 و در لبنان صورت گرفت؛ آن زمان من به لبنان اعزام شدم و وی آن موقع مسئول دفتر سردار حسین دهقان بود. آشنایی جدی ما به سال 1370 بر می گردد که باعث شد من هر زمان که برای تهیه گزارش و عکس و مطالب برای کتابهایم به لبنان سفر می کردم، میهمان وی شوم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس