مسئول روابط عمومی کل سپاه با تأکید بر اینکه از دشمن هیچ خوف و هراسی نداریم، گفت: صادقانه می‎گویم نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان قدرت دفاعی و نظامی بعد از دوران دفاع مقدس مهیا کرده است که هیچ دشمنی در آسمان و زمین قادر به مقابله با این ملت نیست.

به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف بعد از ظهر امروز در یادواره 47 شهید روستای قرن‎آباد و شاهکوه علیا که در راستای برگزاری نخستین اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز به جرأت می‎گوییم که در صنایع نظامی، دفاعی و ... به مرحله غیرقابل مقایسه‎ای با دوران گذشته رسیده‌ایم، برای ما تأسف‎برانگیز است که برخی مشکلات مانند بیکاری، عدم فرصت ازدواج جوانان، فقر، تبعیض و فساد در کشور وجود دارد.

وی تصریح کرد: باید با لباس سبزی که بر تن داریم همانطور که دشمن را در هشت سال دفاع مقدس زبون ساختیم، برای اجرای عدالت، رفع بیکاری، فقر و مبارزه با معضلات اجتماعی به میدان بیاییم، پرداختن به این موارد جزو مأموریت‎های ذاتی سپاه است.

* دست کسانی که برای رفع مشکلات مردم تلاش صادقانه دارند، می‎بوسیم

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: همه کسانی که به اعتبار خون شهیدان بر مصادر حکومتی و دولتی تکیه زدند باید قدر این ملت را بدانند، ملت ایران ملتی سربلند، شجاع، فهیم، صبور و ولایتمدار است، ما دست کسانی که برای رفع مشکلات مردم تلاش خاضعانه و صادقانه دارند، می‎بوسیم؛ کسانی که بسیجی‎وار و با رعایت امانتداری برای ملت تلاش می‎کنند، قابل احترام هستند.

سردار شریف بر ضرورت بازخوانی وصیت‎نامه‎های شهدا تأکید و عنوان کرد: باید وصایای شهدا را در شرایطی که هستیم تبیین کنیم و بدانیم که انتظار شهدا در این مقطع زمانی از ما چه چیزی بوده و است، ما به عنوان بازماندگان از غافله شهدا وظایفی برعهده داریم که باید نسبت به آن ادای دین کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در 99 درصد وصیت‎نامه‎های شهدا سه توصیه و مطالبه تکراری وجود دارد، تشریح کرد: پایبندی عمیق به مکتب اسلام، فرهنگ قرآن، پیامبر اعظم(ص) و اهل‎بیت(ع) در وصایای شهدا مورد تأکید قرار گرفته است؛ نگاه شهدا بسیار دقیق، درازمدت و راهبردی است و امروز 90 درصد تلاش دشمن برای تضعیف همین موضوع است.

* دشمن برای تضعیف کردن پایه‎های مطالبات شهدا دست از توطئه برنمی‎دارد/ بدون قید و شرط از ولایت اطاعت کنید

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اینکه دشمن برای تضعیف پایه‎های مطالبات شهدا دست از توطئه و نیرنگ برنمی‎دارد، یادآور شد: اطاعت از ولایت جزو مطالبه مهم شهدا بوده است و در همه وصیت‎نامه شهدا آمده که امام و ولایت‎فقیه را تنها نگذارید و بدون قید و شرط و بدون شک و شبهه از ولایت اطاعت کنید، چراکه مجد و عظمت اسلام در پیروی از امام امت است.

سردار شریف متذکر شد: هر جایی که پای پیروان لرزیده؛ جامعه اسلامی به شدت دچار آسیب شده است؛ این مسئله یک واقعیت تاریخی، مسلم و ثابت شده است، همه داشته‎های ما بعد از 38 سال پیروزی انقلاب اسلامی، مرهون اطاعت از امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی و اطاعت از مقام معظم رهبری است، هر جا کُند و یا تند پیش رفتیم، آسیب دیدیم.

وی، اطاعت‎پذیری از فرامین ولایت را اصلی مهم برشمرد و چنین توضیح داد: ملاک و مجوز ما برای هر عملی باید با دستور ولی‎ زمان و امام حاضر تطبیق داشته باشد.

* گفتمان انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را فتح کرده است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: روزگار سیاهی که در بین وهابیت و تکفیری جریان دارد، محصول نداشتن یک فقیه اسلام‎شناس و متصل به مکتب پیامبر اکرم(ص) است و این رفتارهای وحشتناک و خشن محصول نداشتن یک مجتهد واقعی است.

سردار شریف بیان کرد: جریان‎های وهابیت و تکفیری به نام اسلام، پیامبر رحمت و قرآن جنایت‎های وحشتناکی علیه مسلمان و غیرمسلمان انجام می‎دهند و چهره خشن و غیرقابل تصوری از اسلام به جهان ارائه کرده‌اند و مرتکب خیانت بزرگی به امت اسلامی شده‌اند، امروز ثابت شده که موتور محرکه و مبانی فکری این جماعت، صهیونیست‎ها هستند.

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را فتح کرده است، به رفتار عملی و درس‎آموز شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اینکه امروز دفاع مقدس به یک الگو تبدیل شده، پایبندی شهدا به فرهنگ قرآن و امام جامعه بود.

* صبر ملت نسبت به خائنین نظام اسلامی حد و اندازه‎ای دارد/ از دشمن هیچ خوف و هراسی نداریم/ هیچ دشمنی در آسمان و زمین قادر به مقابله با این ملت نیست

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رفتار خشن آمریکا در عراق، سوریه و جنایت‎های هولناک آنان تصریح کرد: آنچه بعد از پنج سال در صحنه سوریه، لبنان و عراق به نفع جریان مقاومت رقم خورد، محصول رفتار دینی مطابق آموزه‎های اسلامی بوده است، نه اینکه ما ساز و برگ نظامی برتری داریم یا پول و تجهیزات پیشرفته داریم؛ آنچه که ما را در صحنه نبرد با دشمن موفق جلوه داده؛ آن فرهنگ دینی حاکم بر رفتار و عملکرد ما است.

سردار شریف این سؤالات را نیز مطرح کرد که آیا دیگر وقت آن نرسیده که نزد گفتمان انقلاب اسلامی زانو بزنند، از ملت رشید اسلام عذرخواهی کرده و به رفتار خصمانه خودشان پایان بدهند؟ آیا 37 سال رأفت و مهربانی مردم نسبت به خائنین که در همه صحنه‎ها، علیه انقلاب اسلامی همگام با آمریکا و صهیونیست‎ها بوده و هستند کافی نیست؟

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بر حفظ حرمت و صیانت از وحدت و انسجام ملی تصریح کرد: ما موظف به حفظ حرمت و شاخص‎هایی که دشمن نتواند از آن سوءاستفاده کند، هستیم، اما صبر ملت ما و رفتار برخی خائنین حد و اندازه‎ای دارد، کار به جایی نرسد که این صبر لبریز شود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان با تأکید بر اینکه از دشمن هیچ خوف و هراسی نداریم، گفت: صادقانه می‎گویم نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان قدرت دفاعی و نظامی بعد از دوران دفاع مقدس مهیا کرده است که هیچ دشمنی در آسمان و زمین قادر به مقابله با این ملت نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    0 0
    زنده و پر انرژی تر باد انقلاب اسلامی
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    0 0
    خدا خیرتون بده حرف ما ملت همینه فقر بیکاری فساد دشمنه ما هست وگرنه اگر اینها نباشه صدتا امریکا هم حریفمون نیست اما کاش دولتمردان توجه میکردند
  • حسین ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    0 0
    شمارو ب خدا قسمتون میدیم یه کاری کنین . جوونا دارن بدبخ میشن نه کاری نه اینده ای نه ازدواجی .تا کی باید منتظر این دولتو اون دولت بمونن. امیدشون ب نیروهای وفادار ب انقلاب نه مدعیان دروغین
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    تبعیض؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا باید یک نفر که اعتقاد به بسیج و آرمان های آن ندارد و اهل هرگونه فسادی هست ولی برای استفاده از مزایای بسیج از جمله کسر خدمت سربازی، عضو بسیج شده است و کارت بسیج دریافت کرده با یک نفر دیگر که تفکرات بسیجی دارد ولی عضو بسیج نیست در شرایط استخدامی، طول دوره خدمت و ... بین این دو نفر تبعیض وجود داشته باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • پريسا ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    الهي قربونتون برم سردار عزيز كه حقيقت وحشتناك را بيان كرديد ، بله فقر و فساد و تبعيض خطرناكترين عواملي هستند كه ميتوانند به انقلاب خوب ملت ايران صدمه هاي جبران ناپذير بزنند كه تا حدود زيادي هم زده اند ولي سردار عزيز عامل فساد و فقر و تبعيض را كه همان دستان كثيف و پليد انوسي ها و همدستلن داخلي انها هستند را هم بايد عنوان ميكرديد اگر هم به هر دليلي نميخواهيد عنوان كنيد با انها مبارزه كنيد و دستان كثيف اين دشمنان هزاران ساله را يك بار براي هميشه از وطن نازنينمان كوتاه كنيد تا ايران و ايراني روز خوش را ببينند تا زماني يعقوب و هرتسل و سليمان با نامهاي قلابي ي حسن و حسين و علي ظاهر ميشوند و در خانه همان يعقوب و سليمان و هرتسل هستند ما روز خوش نخواهيم ديد ، درست مانند همين بلا را سر امريكا و امريكايي اورده اند با اين تفاوت كه امريكائي ها بسياريشان فهميده اند و شناخته اند اين دشمنان را و مبارزه شديد را اغاز كرده اند و علني انها را رسوا ميكنند و خطاب قرار ميدهند ولي در ايران كسي در مورد اين موريانه ها نه حرفي ميزند نه مبارزه اي ميكند براي همين دستانشان كاملا باز است تا به ايران و ايراني هر چه كه ميتوانند صدمه بزنند مرگ بر انوسي و يارانشان
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    مگه مبارزه با هرچی انقلاب و تهدید میکنه کار سپاه نیست چرا با مفاسد و اختلاسگران و زمینخواران که باعث فقر و بی اعتمادی شده امنیت ملی رو به خطر نمیندازه مگه خاک فروشی ب امارات و قاچاق که اقتصاد رو به خطر انداخته امنیت ملی رو به خطر نمیندازه پس چرا سکوت؟
  • persian gulf ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    0 0
    سردار درود به شرفت بخدا قسم اگه جلوی دزدی ها ی داخلی منظورم فسادهای مالی گرفته نشه حکومت از بین خواهد رفت بدترین دشمن برای یک کشور خیانت است نه آمریکا نه هیچ کشوری دیگری نمیتواند غلطی بکند ولی این فساد های مالی دولتی هست که کمر ملتو به درد آورده ... یکم این حرف ها رو جدی بگیرید...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس