با افزایش ظرفیت پیش‌فروش اینترنتی، امکان خرید‌ آنلاین بلیت اتوبوس برای تاریخ‌های امروز تا ۱۲ آذرماه ‌در سفرهای زیارتی به مشهدالرضا (ع) فراهم شد.

به گزارش مشرق، با فرا رسیدن ایام‌ وفات پیامبر (ص) و شهادت امام رضا (ع) ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌‌ای (اتوبوس) برای خدمات‌دهی به زائران امام رضا (ع) افزایش یافت.
 
‌در این ایام مسیر زیارتی مشهد با افزایش تقاضای سفر مواجه است و در کنار ناوگان ریلی و هوایی، ناوگان اتوبوسی هم برای استفاده اقشار مختلف جامعه آماده خدمت‌رسانی به زائران است.
 
بنا بر اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در‌ راستای کا‌هش سفر‌های شهری، کاهش ترافیک و کاهش مصرف سوخت و هزینه‌ها، سیستم فروش اینترنتی بلیت اتوبوس از گذشته از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فراهم شد و بدین ترتیب شرکت‌‌های اتوبوسرانی و برخی سایت‌های معتبر امکان فروش اینترنتی بلیت اتوبوس را برای زائران امام رضا (ع) فراهم کرده‌‌اند، تا مراجعه مسافران به پایانه‌ها کاهش یابد.
 
‌زائران می‌توانند با خرید مطمئن و آنلاین بلیت اتوبوس، اقدام به رزرو بلیت رفت و برگشت خود به مشهدالرضا کنند‌ و ‌امکان مقایسه خدمات شرکت‌های مختلف اتوبوس‌رانی و آگاهی از ‌موجودی صندلی شرکت‌های مسافربری معتبر‌ داشته باشند.
 
در طرح عمومی، از تاریخ 6 تا 12 آذر علاقمندان سفر به مقصد مشهد مقدس، می‌توانند در قالب امکان انتخاب صندلی در داخل اتوبوس نسبت به تهیه بلیت و خدمات مورد نظر خود ‌اقدام کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس