شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا که با اعتصاب‌های متعدد خلبانان دچار مشکلات فراوانی شده است، در نظر دارد تا با توافق با خلبانان از اعتصاب‌های بعدی جلوگیری کند.

 به گزارش مشرق، شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا امیدوار است که اتحادیه خلبانان آلمان بار دیگر به میز مذاکره باز گردند و از اعتصاب‌های بیشتر خودداری کنند.

بنابر گزارش شبکه خبری «دویچه‌وله»، در پی آخرین دور اعتصاب‌ خلبانان، لوفت‌هانزا ابراز امیدواری کرد که بتواند به توافقی با خلبانان برسد اگر چه اقدام‌های اعتراضی دیگری مدنظر هستند اما به نظر می‌رسد که امروز پروازها به صورت عادی از سر گرفته شوند.

هیئت مدیره این شرکت هواپیمایی در این مورد به «بیلد‌آم‌زونتاگ» گفت که این شرکت هواپیمایی در تلاش است تا به اختلاف‌نظر طولانی مدت خود با اتحادیه خلبانان پایان دهد. «بتینا فولکر» عضو منابع انسانی لوفت‌هانزا در این مورد گفت: «ما باید مذاکره کنیم. من بسیار امیدوارم که اتحادیه خلبانان از مواضع سازش‌ناپذیر خود کوتاه بیایند.»

وی در عین حال گفت که خواست خلبانان را نمی‌توان با اجبار اعتصاب اجرایی کرد.

خلبانان خواستار افزایش میانگین 3.7 درصدی دستمزدها برای 5 هزار و 400 خلبان در فاصله از 2012 تا ماه می 2017 هستند.

به دنبال اعتصاب خلبانان شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزای آلمان، 35 پرواز این خط در روز یک شنبه لغو شد. این چهاردهمین اعتصاب کارکنان از سال 2014 بود.

خلبانان بزرگترین خطوط هواپیمایی آلمان از 4 روز پیش دست از کار کشیدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس