سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اعلام خبر تشکیل کارگروه ویژه مجلس بررسی سانحه قطار سمنان، گفت: احتمال هر نوع اقدامی از سوی مجلس و کمیسیون عمران متصور است چرا که این سانحه بسیار دلخراش بوده و مورد توجه است.

به گزارش مشرق، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی سانحه برخورد قطار در جاده سمنان- مشهد اظهار داشت: در حال حاضر کارگروهی متشکل از 5 نفر از اعضای کمیسیون عمران مجلس برای بررسی دقیق و کارشناسی این سانحه، تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه از سوی وزارت راه و شهرسازی کمیسیون ویژه‌ای برای بررسی دقیق از سوی کارشناسان خبره در این حوزه تشکیل شده است، باید منتظر بود و دید که این کمیسیون پس از بررسی‌ها چه گزارشی را ارائه می‌دهد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: کمیسیون عمران به صورت مجزا و ویژه بررسی و کارشناسی دقیق خود را انجام خواهد داد و از شخص وزیر راه و شهرسازی و همچنین مدیرعامل این وزارتخانه در جلسه ویژه کمیسیون عمران دعوت خواهد کرد و آنها هم گزارش سانحه را باید تحویل کمیسیون دهند.

بدری در ادامه خاطرنشان کرد: احتمال هر نوع اقدامی از سوی مجلس و کمیسیون عمران متصور است چرا که این سانحه بسیار دلخراش بوده و مورد توجه ویژه است. همچنین ممکن است بحث استیضاح آخوندی هم مطرح شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس