معاون وزیر ورزش و جوانان در واکنش به خبرها مبنی بر این که قرار است فریده شجاعی به هیئت مدیره استقلال اضافه شود گفت: درباره حضور شجاعی در هیئت مدیره استقلال تصمیمی نگرفتیم.

به گزارش مشرق، نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاح سالن سوارکاری باشگاه بام تهران گفت: این سالن برای اولین بار با برگزاری این مسابقات افتتاح شد. این سالن با همکاری بخش خصوصی و همکاری و تعاملی که با فدراسیون سوارکاری وجود داشت افتتاح شده و سالن بسیار خوبی است. مسابقات دیروز از صبح آغاز شد. افراد بدون خطا راهی مرحله دوم می‌شوند. ما می‌توانیم در آینده مسابقات بین‌المللی را هم در این سالن برگزار کنیم.

وی در مورد اینکه چه تصمیمی برای اصلاح اساسنامه گرفته‌اند، اظهار داشت: کار اصلاح اساسنامه‌ها را خواستیم خود فدراسیون‌ها دنبال کنند و از آنها این مسئله خواسته شد اساس‌نامه را به نهادهای مربوط ارسال کنند. خیلی ها همین اساس‌نامه را تائید کردند و اگر نظراتی هم داشته باشند ما بر اساس قوانین داخلی بررسی می‌کنیم چرا که باید مصوبه هیئت دولت را هم داشته باشد.

معاون وزیر ورزش در رابطه با اینکه 7 فدراسیون نیاز به برگزاری انتخابات دارند، تصریح کرد: این کار به مرور انجام می‌شود. ما یکشنبه 14 آذر انتخابات فدراسیون ناشنوایان را برگزار می‌کنیم و در مورد سایر فدراسیون‌ها هم امور را به مرور انجام می‌دهیم.

سجادی در رابطه با وضعیت فدراسیون تیر و کمان و اینکه آیا ثبت‌نام کاندیداها انجام شده است، تصریح کرد: ثبت‌نام انجام شده و زمان انتخابات را به زودی اعلام می‌کنیم.

وی در رابطه با اینکه مسئولیت هیئت مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس دیگر بر عهده او نیست، عنوان کرد: این مسئله به معنی عدم مسئولیت وزارت ورزش نیست. سیاست کلی ما این است که هیئت مدیره این دو باشگاه‌ خودشان  کارشان را دنبال کنند و هیات‌مدیره امور را پیش ببرد. در صحبت‌های مقدماتی که با مسعود سلطانی‌فر داشتم نظر او هم  این بوده که اگر هیئت مدیره‌ها نیاز به ترمیم دارد این اتفاق بیفتد تا کارشان را زیر نظر وزارت ورزش پیش ببرند. می‌دانید رئیس مجمع این دو باشگاه وزیر ورزش است وزارت تلاش می‌کند مثل فصل قبل این دو باشگاه کارشان را به خوبی پیش ببرد.
 
وزیر تاکید ویژه‌ای دارد که به وضعیت این دو باشگاه با توجه به هواداران پرشمارشان رسیدگی شود. سیاست کلی ما تقویت کلیه باشگاه‌های کشور به خصوص در رشته‌هایی است که در عرصه بین‌اللمللی وضعیت بهتری داریم.

وی در مورد اینکه آیا قرار است فریده شجاعی به عنوان عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال فعالیت کند،‌ تصریح کرد: هنوز در این مورد تصمیم‌گیری نشده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس