کد خبر 659050
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

خواستگار جوان پس ازشنیدن پاسخ منفی از پدر دختر، به دانشگاه محل تحصیل دختر جوان در مرکز تهران رفت و با ضربات چاقو او را در سر کلاس مجروح کرد. اما قبل از فرار توسط نیروهای حراست دانشگاه دستگیر و به پلیس سپرده شد.

به گزارش مشرق، بعد ازظهر پنجشنبه، خبر چاقوکشی در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی به کلانتری 107 فلسطین اعلام شد، که بلافاصله اکپیی از مأموران به محل رفته وبه بررسی موضوع پرداختند.
 
پس از حضور مأموران دردانشگاه، پسری 23 ساله با دست ها و لباس آغشته به خون بازداشت شد.درادامه بررسی‌ها مشخص شد ضارب قصد ورود به ساختمان دانشگاه را داشته که نیروهای حراست مانع از ورودش شده‌اند اما سرانجام به بهانه دادن جزوه موفق به ورود شده بود.
 
اوسپس خود را به یکی از کلاس های درس رسانده اما استاد مانع ورودش شد.
 
اما درفرصتی مناسب وارد کلاس شد و به یـــــــکی از دانشجویان دختر حمله ور شد و سه ضربه چاقو به کتف، شکم و سر وی وارد کرد وگریخت. اما پیش از خروج توسط نیروهای حراست دستگیر شد.
 
متهم در تحقیقات به مأموران گفت: از حدود یک سال پیش قصد ازدواج با دخترجوان را داشتم تا اینکه به دیدن پدرش رفته و او را خواستگاری کردم، اما پدرش با ازدواج‌مان مخالفت کرد وگفت اگر نظرش تغییر کرد با من تماس خواهد گرفت. من که بشدت از رفتار پدر دخترموردعلاقه‌ام احساس حقارت می‌کردم تصمیم به انتقام گرفتم.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت گفت: دختر جوان پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و گزارش‌ها حاکی از بهبود نسبی وضعیت اوست.
 
همچنین اعلام شده:متهم دانشجو نبوده و دارای شغل آزاد است. در این رابطه پرونده‌ای در دادسرا تشکیل شده و تحقیقات ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 182 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    وقتی به یکی میگی عاشقت هستم واون جواب رد میده بدون تو ازیکی جداشدی که نفهمید دوسش داری وتورو ازدست داد ولی تو کسی رو از دست میدی که دوست نداشته !
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    پلیز ربپیت!!!!؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس