کد خبر 615252
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

یک زن جوان با همدستی یک مرد بیگانه در اقدامی شوم شوهر خود را به قتل رساند.

به گزارش مشرق، در ساعت 17:00 مورخه 12 دی ماه 94 و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، یک فقره کشف جسد در مسیر رودخانه کن واقع در روستای جهان آباد به کلانتری 170 کهریزک اعلام شد.
 
با حضور مأمورین کلانتری در محل و تأیید خبر، موضوع جهت بررسی های تخصصی به تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.
 
با حضور کارآگاهان اداره دهم و تیم تشخیص هویت در محل، بررسی های اولیه بر روی جسد انجام و با توجه به دلایل و شواهد بدست آمده ( وجود آثار شکستگی بر روی سر متوفی ) وقوع جنایت محرز گردید که بلافاصله هماهنگی لازم با مقام قضایی دادگاه بخش کهریزک انجام شد.
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور رئیس شعبه 103 دادگاه عمومی بخش کهریزک، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
در اولین مرحله از تحقیقات، کارآگاهان اداره دهم با بررسی پرونده های فقدانی موفق به شناسایی هویت متوفی بنام مرتضی . و ( 24 ساله ) شدند که بنا بر طرح شکایت اعضای خانواده اش ، در مورخه  11 دی 94 از خانه خارج شده و پس از آن مراجعتی به منزل نداشته است .
 
  زن جوان، شوهرش را به قتل رساند +عکس
 
با شناسایی خانواده مقتول در شهرستان اسلامشهر ، همسر مقتول با حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان عنوان داشت : همسرم دارای مغازه فروش کفش و کتانی در منطقه عبدل آباد است ؛ ساعت 08:00 روز جمعه مورخه 11 دی 94 وی طبق روال هر روز ، برای رفتن به مغازه از خانه خارج شد و پس از آن مراجعتی به خانه نداشت و گوشی تلفن همراهش نیز خاموش شد.
 
در همان مراحل اولیه تحقیقات ،  کارآگاهان اداره دهم اطمینان پیدا کردند که انگیزه وقوع جنایت نمی توانسته "انجام سرقت" یا "اختلافات مالی و درگیری فرد یا افرادی با مقتول"بوده باشد ؛ لذا در ادامه رسیدگی به پرونده ، تحقیقات بر روی اعضای خانواده ی مقتول آغاز شد و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول و همسرش بنام لیلا ( 18 ساله ) طی یک ازدواج کاملا سنتی و البته بدون لحاظ شدن رضایت آنها و صرفا بواسطه نشانه گذاری طرفین در دوران طفولیت ، 5 سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده و طی این مدت نیز درگیری های متوالی با یکدیگر داشته اند.
 
همچنین در ادامه مشخص شد که همسر متوفی ( لیلا ) ، پیش از ازدواجش دارای خواستگار دیگری بنام "حسن . الف" بوده و علاقه شدیدی نیز مابین آنها وجود داشته است .
 
کارآگاهان اداره دهم با اطمینان از وقوع جنایت در محلی دیگر و احتمال وقوع جنایت خانوادگی ، به تحقیق از همسر مقتول ( لیلا ) پرداختند.
 
تحقیقات از لیلا از ساعت 08:00 مورخه 18 مرداد 95 آغاز شد اما او در تمامی اظهاراتش منکر هرگونه مشارکت در مرگ همسرش بود تا نهایتا در ساعت 16:00 مورخه 18 مرداد 95 لب به اعتراف گشود و به مشارکت در قتل عمـد و مرگ همسرش اعتراف کرد .
 
لیلا در اعترافاتش ضمن معرفی "حسن . الف" ( 23 ساله ) به کارآگاهان گفت : شب قتل ، من و همسرم در منزل بودیم ؛ حوالی ساعت 03:00 مورخه 10 دی 94 بود که حسن به در منزل آمد.
 
بعد از اینکه من در خانه را باز کردم ، او مرا هل داد و داخل حیاط شد ؛ [ حسن ] یک میله آهنی در دست داشت و گفت : امشب می خواهم مرتضی را به قتل برسانم.
 
مرتضی خواب بود ؛ من داخل حیاط ماندم و حسن به داخل [ خانه ] رفت ؛ بعد از گذشت حدود نیم ساعت ، حسن از ساختمان ( خانه ) بیرون آمد ؛ میله ای که در دست داشت ، خونی بود .
 
از من کیسه ای پلاستیکی خواست تا [ مرتضی ] را انتقال دهد . [ حسن ] ماشینش را آورد جلوی در حیاط ؛ من هم کمکش کردم تا جسد مرتضی را داخل ماشین که [ یک دستگاه ] پراید مشکی بود قرار دهد.
 
بعد حسن خودش تمام وسایل مقتول را جمع کرد و همراه جسد برد . حدود ساعت 04:00 صبح ، حسن از خانه ما خارج شد و به من گفت : فعلا هیچگونه ارتباطی با هم نمی گیریم تا آب ها از آسیاب بیفتد ؛ بعد یک روز همراه مادرم ، برای خواستگاری به خانه تان می آییم.
 
با اعتراف صریح متهم (همسر مقتول) مبنی بر ارتکاب جنایت توسط "حسن . الف" ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ضمن شناسایی مخفیگاه حسن در شهرستان اسلامشهر و انجام هماهنگی با مقام قضایی ، به این شهرستان اعزام شده و در حالیکه وی قصد داشت تا با یک دستگاه خودرو پراید مشکی از محل متواری شود ، او را نیز تنها پس از چند ساعت از اعتراف لیلا و در همان تاریخ دستگیر و به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند .
 
"حسن . الف" پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد اما پس از اطلاع از اظهارات لیلا مبنی بر مشارکت نداشتن در ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت : در شب جنایت بنده با هماهنگی که از قبل با لیلا داشتم و زمینه قتل را آماده کرده بود و عنوان داشته بود که "ساعت 02:30 شب بیا و عشقت را به من ثابت کن" ، به منزل آنها رفتم .
 
در حالیکه مقتول داخلِ خانه خواب بود ، تا ساعت 03:30 بامداد [ در داخل حیاط ] با هم صحبت می کردیم ؛ بعد بهمراه لیلا وارد اتاق شدم و بالای سر مقتول رفتم و پس از مقداری کشمکش ، با چکشی که از چند روز قبل به لیلا داده بودم [ و او در خانه مخفی کرده بود ]  ضربه ای به سر مقتول زدم.
 زن جوان، شوهرش را به قتل رساند +عکس
همزمان با من ، لیلا نیز یک بالشت را روی صورت مقتول فشار می داد تا صدایش در نیاید چون پدر و مادر لیلا در منزل کناری زندگی می کردند . [ بعد از اینکه کار مقتول تمام شد ] شوکه شده بودم ؛ حتی یک لحظه می خواستم تا آنجا را ترک کنم ؛ .... ؛ از لیلا مقداری پارچه گرفته و دسته و پای مقتول را بستم ؛ [ جسد ] را داخل کیسه پلاستیکی گذاشتم و با کمک لیلا ، مقتول را تا حیاط آوردیم . زهـرا داخل کوچه را دید ؛ کسی نبود ؛ من ماشین خودم را آوردم جلوی در [ خانه ] ؛ بعد مقتول را با همدیگر روی صندلی عقب ماشین گذاشتیم و داخل یک رودخانه انداختیم.
 
سرهنگ کارآگاه حمـید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح هر دو متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر شد اما به علت ارتکاب جنایت در شهرستان اسلامشهر ، هر دو متهم جهت ادامه رسیدگی به پرونده در اختیار پلیس آگاهی و مقام  قضایی شهرستان اسلامشهر قرار گرفتند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    واقعا ادمیزاد گاهی تا چه حد احمق میشود!؟؟؟؟
  • مسافر ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    خیلی کار خوبی کرده ... ژستم گرفته برا عکس
  • ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    1 0
    چه پسر خوبی !! عشقت را ثابت کردی ؟ لیلا هم زن خوبی بوده می خواسته تو عشقت را ثابت کنی !!!! دهاتی های احمق!!!
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    1 0
    مشاوره های قبل از ازدواج با اهل فنش اینجا بکار میاید
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    خدایا همه ما را لحظه ای به حال خودمان رها نکن . . .
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    عشقت رو به گور بردی بدبخت
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    عشقت رو به گور بردی بدبخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس