کد خبر 658601
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۶

برخی منابع آگاه مصری اعلام کردند که دولت مصر در صدد بهبود روابط با نوار غزه در آینده است.

به گزارش مشرق، منابع آگاه مصری گفنتد که بهبود روابط دولت مصر با نوار غزه در چارچوب طرحی همه‌جانبه و مرتبط با برخی پرونده‌ها از جمله پرونده گذرگاه زمینی رفح و توسعه سینا صورت می‌گیرد.

منابع مذکور عنوان کردند که مصر به زودی گذرگاه زمینی رفح را به منظور تسهیل تردد و سفر شهروندان فلسطینی همانند گذشته بازگشایی خواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، قرار است بخشی ویژه در داخل گذرگاه رفح به منظور انجام مبادلات تجاری میان مصر و غزه ایجاد شود.

این در حالی است که یک هیئت رسانه‌ای فلسطینی شامگاه دیروز سه‌شنبه از نوار غزه راهی قاهره شده تا در کنفرانس اصحاب رسانه در مصر که به همت مؤسسه مصری الاهرام برگزار می شود، شرکت کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
    0 0
    همه می دانند آمریکا بدون مصر و حتی به همراه ترکیه هیچ غلطی در منطقه نمی تواند بکند مثل دوران جنگ ایران و عراق که سوریه به کمک ایران آمد و حتی در روزهای پرمشقت جنگ ایران نفت رایگان به سوریه می داد باید به اقتصاد ورشکسته مصر که به لحاظ نظامی اولین در قاره آفریقا است کمک کرد و در عوض مانع از این شد که به سوی عربستان کشیده شود- مصر می خواهد با این اقدامات پیشنهاد و بسته های اقتصادی ایران و سپاه و آقای خامنه ای را بسنجد نباید فرصت را از دست داد لطفا به مقامات برسانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس