نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ابراز شرمساری از لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد از سوی رئیس‌جمهور به این خاطر است که به مطالبات به‌حق مردم پاسخ داده نشود و فرار از پاسخگویی است.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع‌گیری رئیس جمهور در مورد لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد، گفت:‌ مشکلات معیشتی مردم و مشکلات اقتصادی کشور مایه شرمساری است، نه اینکه فردی بنا بوده در جایی صحبت کند و به وی اجازه داده نشده و یا اینکه خود وی نخواسته سخنرانی کند.
 
وی افزود: مسائلی در خصوص لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد به وجود آمده که مشکوک است، اینکه چه کسانی این مسائل را به وجود آوردند که بعداً دستاویزی باشد برای به‌زعم خودشان قهرمان شدن و همه این سروصداها یک بازی است که جواب مطالبات به‌حق مردم داده نشود، یعنی فرار از پاسخگویی.
 
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ دولت باید شرمسار از بیکاری جوانان و شرمسار از اتفاقاتی باشد که برای مردم افتاده و هیچ‌یک از مسئولان برای آن ابراز نگرانی نکردند، مثل مشکلات سهامداران شرکت پدیده شاندیز، شرکت پردیس‌بان و سپرده‌گذاران مالی موسسه ثامن‌الحجج و امثال آن.
 
حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: دولت باید شرمسار کسانی باشد که مدت‌هاست برای وام ازدواج ثبت‌نام کرده‌اند و وام به آنها داده نشده است.
 
وی در پایان گفت: دولت باید شرمسار کسانی باشد که به نان شب محتاجند و تنها 50 هزار تومان به یک خانواده تحت پوشش کمیته امداد یا سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود و درواقع اینها مشکلات کشور است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
    0 0
    خدا پدرت روبیامرزه واقعا حرف دل مار زدی ما گیر نون شبمون هستیم اگه همینجوری ادامه پیدا کنه زندگیمون از هم میپاشه اقایون دنبال دعواهای سیاسیشون هستن انشالله سر پل صراط یقه شون رومیگیریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس