کد خبر 658368
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به قوانین مصوب پارلمان گفت: قوانین مصوب در مجلس جامع و مانع نیست.

به گزارش مشرق، عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل امروز (چهار شنبه 3 آذر) در نطق میان دستور خود با بیان اینکه قانون باید جامع و مانع باشد، اظهار کرد: قانونی که هم اکنون نوشته می‌شود هیچ کدام مانع و جامع نیست.

وی با بیان اینکه قوانین مجلس نیز جامع و مانع نیستند، گفت: مجلس موادی را تصویب می‌کند و می‌گوید که آئین‌نامه اجراییش را دولت بنویسد و  معنیش این است که قانونی که تصویب شده مانع و جامع نیست.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون مدنی 70 سال دوام دارد، تصریح کرد: چرا قانون مدنی 70 سال دوام داشت به این دلیل بود که آیین‌نامه اجرایی نداشت و آنچه که لازم بود در قانون نوشته شده بود تا دیگر کسی نیاید و بگوید این نظر من است.

یوسفیان ملا به مشکلات اشتغال و مسائل اقتصادی اشاره کرد و گفت: متأسفانه نمایندگان مجلس دهم نیز مانند نمایندگان مجالس گذشته درباره مشکلات بیکاری و اقتصادی فقط به ارائه نطق پرداختند و به صورت اساسی به این موضوع نپرداختند.

وی در بخش دیگری از نطق خود به مسئله فقر پرداخت و تصریح کرد: همه جای دنیا پیوند گیرنده در نوبت است اما با کمال تأسف در ایران فروشنده در نوبت است آیا این قابل تحمل است؟

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به فساد اقتصادی در کشور گفت: آنهایی که بیش از دیگران دم از مفاسد اقتصادی می‌زنند خودشان مشکل دارند و همانهای که بیشتر شعار می‌دهند خودشان متأسفانه مشکل دارند.

یوسفیان ملا با بیان اینکه باید از رئیس جمهوری که رأی مردم و تنفیض مقام معظم رهبری را دارد حمایت کرد تصریح کرد: این حمایت به این معنی نیست که ایرادات دولت را نگوییم و دولت باید مشکلات پیمانکاران و دیگر مشکلاتات را رفع کند.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس