«روحانی بی‌رقیب نیست و نباید فریب تحلیل‌های چند چهره فرعی اصولگرایان را خورد».

به گزارش مشرق، بهارنیوز- از سایت‌های حامی دولت - با تصریح بر اینکه باید از تحلیل‌های سطحی و خوش‌بینانه درباره تهدیدات روحانی در انتخابات 96 دست کشید، نوشت: با گذران تقویم، دولت روحانی به ماههای پایانی نزدیک می‌شود. برخی اصلاح‌طلبان او را در کارزار اردیبهشت بی‌رقیب می‌دانند. اما تحرکات اخیر نامزدهای محتمل اصولگرا و تلاش افراد نزدیک به آنان در ارتباط‌گیری گسترده با مناطق کمتر بهره‌مند، نمای دیگری را نشان می‌دهد و گویی رقبای روحانی نیز پالس‌هایی را دریافت کرده‌اند و با تمام توان سعی در حضور و اردوکشی دارند.
نتایج انتخابات آمریکا شاید خبر خوشی برای آنان باشد و مجالی می‌دهد برای کیهانیستها تا دستاوردهای دولت را بیش از پیش به تمسخر و استهزاء بکشانند. در این میانه تنها استناد موافقان بی‌رقیب ماندن روحانی مصاحبه تنی چند از راستها همچون باهنر و مصباحی مقدم است. افراد و گروه‌هایی که هیچ اقتداری در مدیریت فضای فکری و عملی نو اصولگرایان ندارند.
بهارنیوز اضافه کرد: البته نباید فراموش کرد که همین راست‌های میانه‌رو نیز از راهنمای چپ زدن روحانی در ماههای اخیر کمی هراسان شده‌اند و در حمایت قاطع از او و دولتش مردد. پس پازل پیش‌رو نشانی از بی‌رقیب بودن روحانی ندارد و نباید فریب تحلیل‌های چند چهره نامرجع و فرعی اصولگرا را خورد. سکوت فعلی نو اصولگرایان شاید به دلیل واهمه از در سیبل قرار گرفتن نامزدشان دارد.
این سایت هشدار داد «باید از تحلیل‌های خوش‌بینانه و سطحی دست کشید و باور داشت شکست روحانی در انتخابات 96 روند نرمالیزاسیون را تا سال‌ها متوقف خواهد کرد.»
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    اصولگراها کسی رو ندارند و برای همین سعی در کوچک کردن رقیب هستند تا اونو به اندازه ی خودشون برسونن چون میدونن مهره های خودشون به رقیب نمیرسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس