مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مداح عالیقدر سلطان الذاکرین مرحوم سلیم موذن زاده اردبیلی فردا بعد ازظهر با حضور اقشار مختلف مردم در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، شفیع شفیعی اظهار داشت: با نهایت تاثر و تاسف صبح امروز استاد عالیقدر جهان تشیع سلطان الذاکرین سلیم موذن زاده اردبیلی در سن 80سالگی بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از علاقه‌مندان به سلیم موذن‌زاده در مراسم  تدفین و تشیع این مداح پر آوازه حاضر می‌شوند, گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی با  حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان استانی، فرماندهان دستگاههای نظامی و انتظامی فردا بعد از ظهر در اردبیل برگزار می‌شود و تاکنون تمهیدات لازم برای انجام مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی انجام شده است.

وی از برگزاری جلسه‌ای برای برگزاری مراسم باشکوه مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی با حضور مسئولان ارشد استان اردبیل خبر داد و افزود: از عموم مردم ولایتمدار استان اردبیل برای مراسم خاکسپاری و تشییع استاد مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی دعوت می‌کنیم تا فردا در اردبیل در این مراسم شرکت کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: مراسم تشییع مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی در بهشت فاطمه(س) اردبیل برگزار می‌شود و مراسمات دیگر درگذشت استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی توسط رسانه‌ها و خبرگزاریها به عموم مردم ارائه داده می‌شود.

وی گفت: در پی درگذشت این چهره ماندگار مداحی کشور ستاد بزرگداشتی در اردبیل تشکیل و با برگزاری نشست هم اندیشی زمان و مکان تشییع پیکر استاد موذن‌زاده اردبیلی اعلام شد, براین اساس  مراسم تشییع پیکر مرحوم سلیم موذن زاده اردبیلی روز چهارشنبه ساعت سه در مصلی اردبیل برگزار میشود.

شفیع شفیعی بیان کرد: قرار است نماز میت از سوی آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خوانده شده و پیکر این مداح اهل بیت در بهشت فاطمه اردبیل به خاک سپرده خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های ویژه مراسم تشییع و اینکه بنا به وصیت مرحوم موذن زاده اردبیلی در طول این مراسم نوای جانگداز و ماندگار زینب، رینب که از سوی مرحوم به یادگار مانده پخش خواهد شد, گفت: همچنین برنامه تشییع پیکر مرحوم موذن زاده اردبیلی از شبکه استانی سبلان اردبیل و سایر شبکه های ملی و برون مرزی پخش می شود.

 شفیعی ضمن تسلیت درگذشت استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی گفت: استاد موذن‌زاده بیش از 80 سال عمر خود در راه مدیحه‌سرایی گذاشت و مدیحه‌سرای جهان تشیع و جهان اسلام بود که خبر درگذشت این بزرگوار همگان را متاثر کرد.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    بعضی از نوحه های ایشان کاملا معلوم بود که زمینی نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس