رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که در روز سه‌شنبه نیز همچون روزهای گذشته طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت ۱۹ اجرا خواهد شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مراد مرادی در خصوص نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز سه‌شنبه، اظهار کرد:  برابر مصوبه کمیته کاهش آلودگی هوای تهران در مواقع اضطرار ، در روز سه شنبه نیز طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت ۱۹ اجرا خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه این محدودیت از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت، گفت: برابر روال چند روز گذشته در این ساعات تنها خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک اجازه ورود به محدوده زوج و فرد را خواهند داشت و دیگر خودروها به دلیل ورود غیرمجاز به این محدوده توسط دوربین‌های ثبت تخلف و همچنین مأموران پلیس راهور جریمه خواهند شد.
 
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به آغاز طرح ضربتی پلیس برای برخورد با پلاک های مخدوش اظهار کرد: ماموران پلیس راهور با استقرار در اطراف ورودی های محدوده زوج و فرد با خودروهای که نسبت به پوشاندن پلاک اقدام کرده باشند برخورد کرده و ضمن توقیف وسیله نقلیه، رانندگان به دادسرا ارجاع خواهند شد.
 
به گفته مرادی محدوده زوج و فرد از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه های نواب و چمران محدود می‌شود.
 
وی همچنین از آماده‌باش ماموران راهور در روزهای برفی خبر داد و از شهروندان خواست که در این ایام با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 20
  • رضا ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    پس چرا انقد دیر این خبر منتشر شد؟ تا قبل از ساعت 8:45 تو هیچ سایتی هیچ اطلاعیه ای در مورد طرح ترافیک بودن محدوده زوج و فرد وجود نداشت !!! تکلیف مایی که از بی خبری وارد محدوده شدیم چیه؟؟؟؟
  • محسن ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    وارد شدی از بی اطلاعی کلی ادم دیگه هم مثل شما هستن ولی این طرح زوج و فرد هم دارن یواش یواش کنسل میکنن همه چی امکان پذیر میشود در این کشور ولی یواش یـــــــواش
  • نازنین ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    الان که دیگه آلودگی هوا کم شده و وضعیت اضطرار نیست چرا توی این هوای سرد و بارش برف طرح ترافیک را در محدوده زوج و فرد ادامه میدهید؟؟!!!!
  • یاسمین ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    با سلام . اگه شب قبل در اخبار ها اطلاع رسانی بشه این خبر مهم ممنون میشم.
  • كوروش ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    آخه اين چه برنامه ريزي هستش تكليف ما كه در محدوده طرح ترافيك زندگي ميكنيم چيه ،‌من كه محل كارم در جاده قديم كرج هست و هيچ وسيله نقليه عمومي و يا حتي خصوصي در اين مسير نيست و اگه بخوام با آژانس برم سركار بايد روزانه 80 هزارتومان پول آژانس بدم تكليفم چيه ؟ كميته آلودگي چرا به اين چيزها فكر نميكنه ؟ هميشه بايد مشكلات رو مردم به دوش بكشند به جاي مسوولان .
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    تو این سرما خیلی وسیله عمومی هست که طرح ترافیک هم گذاشتن؟ برای الودگی هوا بود که ولی انگار جریمه ها بهشون چسبیده
  • مجيد ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    ما در يك شركت خصوصى كار ميكنيم كه حدود ٤٥ نفر اينجا شاغل هستند و هيچ كس از اين طرح مطلع نيست.خواهشا يك مقدار به فكر مردم باشيد.ما مگه چقدر حقوق ميگيريم كه بايد اينقدر بى اطلاع جريمه بشيم.مردم گناه دارند.درك كنين
  • بینام ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    فقط مردمو اذیت میکنن ما چه گناهی کردیم خونمون داخل محدوده زوج و فرده? حالا هم که شده طرح ترافیک فقط مردم ناراضی هستن شکر خدا برف و بارون هم اومد دیگه چه بهونه ای دارن برا جریمه کردن مردم!
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    آقا این چه وضعشه موقع آلودگی دیر اقدام می کنند الان که هوا سالمه دارند مردم رو تنیه می کنند؟ برای چی طرح تا 7؟ مردم چطور برند منزلشون؟
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    واقعا که ... هیچ وسیله حمل و نقل عمومی نیست مترو افتضاحه تاکسی هم که نداریم رو چه حسابی برای خودتون قوانین جدید وضع میکنین
  • شبنم ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    این چه وضعیه من صبح بچه ام را بردم مدرسه اینترنت هم چک کردم اخبار هم نگاه کردم خبری نبود . اگر می دونستم وضعیت اینطوری میشه برای بچم سرویس می گرفتم . چرا همه چی تو این مملکت اینطوریه . بنزینها را استاندارد کنید کارخانه ها را از اطراف شهرهای بزرگ انتقال بدین موتورها را برقی کنید چرا برای مردم مشکل ایجاد می کنید . پس چرا بیمه ماشین را کامل می گیرید ولی ما ماشینمون را نمی تونیم تکون بدیم. واقعا این گرفتاری که برامون درست شده را به کی بگیم همه ناراضی و شاکی هستند
  • احسان ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    اقا خدایی چه وضعیه درست کردید حداقل یه اطلاع رسانی کنین که مردم با خبر باشن تا کسی نره توطرح الان ۲۰۰ تومان جریمم اومده فقط بخاطر این که زوج و فرد شده طرح ترافیک ترو خدا رسیدگی کنید
  • عمار ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    قانون بد باعث بی قانونی میشه مختل شدن زندگی مردم باعث میشه پلاک هاشون رو دستکاری کنند
  • مهدی ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    زندگی رو تعطیل کردید آقایون که ماشین طرح دار دارن
  • رضا ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    من کارمند اداره ای هستم که محل کارمون تو بلوار کشاورز و در طرح قرار داره تا پارسال طرح ترافیک دولتی رو یک میلیون به ما میدادند امسال یهویی کردنش دو میلیون و.خورده ای اکثر همکاران از خریدنش انصراف دادند حالا با این افزایش یکباره و بی حساب کتاب محدوده طرح ترافیک میخوان ماها رو مجبور به خرید مجوز طرح بکنند اما فکر نمیکنن که این جمعیتی که خونشون درون طرح زوج و.فرد بوده چه مشکلاتی براشون پیش میاد یا چقدر ارزش خونشون افت پیدا میکنه
  • مریم محمودی ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    چرا اطلاع رسانی نمیکنید؟!؟!؟!؟! چرا روزهایی که قرار طرح باشه اعلام نمیکنید؟!؟!؟!
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    الان که هوا از حالت اظطرار خارج شده دیگه چه بهانه ای هست جز پر شدن جیب....؟ یا شایدم آزار مردم، یا شایدم هر دوش. الان شاخص هوا سالم هست، واقعا جای تاسفه.
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    وقتي روز برفي هم طرح ترافيك تو زوج و فرد پابرجاس معنيش فقط اينه كه آلودگي هوا بهانه اي بيش نيست
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    وقتي روز برفي هم طرح ترافيك تو زوج و فرد پابرجاس معنيش فقط اينه كه آلودگي هوا بهانه اي بيش نيست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس