عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: مناظره با زیباکلام را ننگی برای دانشگاه می‌دانم زیرا کسی که به بهانه آزادی بیان به اسرائیل اظهار ارادت می‌کند، نمی‌تواند در دانشگاه حضور داشته باشد.

به گزارش مشرق، مهدی کوچک‌زاده دوشنبه‌شب در جمع دانشجویان دانشگاه یزد به مناسبت دوم آذرماه،‌ سالروز تاسیس بسیج دانشجویی با بیان اینکه بهترین راه برای مقابله با حق و حقیقت، تحریف آن است، اظهار داشت: در مورد عاشورا و کربلا نیز همین اتفاق افتاد و زمانی که دیدند آنچه که واقعه کربلا می‌تواند به دنیا بیاموزد، ریشه استعمار را می‌خشکاند، سعی در تحریف آن کردند.

وی بیان کرد: امروز شاهدیم که حاضر نیستند حتی یک کلمه در مورد یزید زمان حرفی بزنند اما در مورد قمه‌ زدن و مسائل انحرافی دیگر سخنان بسیاری مطرح می‌شود که در واقع این موارد به دلیل انحراف از واقعه عاشورا به میان می‌آید.

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم و نهم عنوان کرد: برخی آقایانی که اکنون در دولت مسؤولیت دارند، حدود ده، دوازده سال پیش می‌گفتند چرا همیشه مردم را به حسینی بودن و خون دادن دعوت می‌کنید، بیایید مدتی حسنی عمل کنیم زیرا این افراد اعتقاد دارند که امام حسن(ع) فقط صلح کرده و هیچ اقدام دیگری انجام نداده است!

کوچک‌زاده تصریح کرد: واقعیت این است که معاویه نامه سفیدی را مهر و امضا کرد و خدمت امام حسن(ع) فرستاد و پیام داد که هرچه تو بگویی قبول دارم و امام حسن(ع) نیز نیز 11 شرط در آن برگه نوشت که معاویه را از هستی ساقط کرد و یکی از آنها این بود که شهادت معاویه در محکمه قبول نیست و این یعنی معاویه مؤمن نیست چه برسد به اینکه امیرالمومنین باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دعوت چندباره از وی برای مناظره با صادق زیباکلام بیان کرد: به اعتقاد من برگزاری این مناظره ننگی برای دانشگاه است ضمن اینکه از نظر قانونی نیز کسی که تعهد به اسلام و ولایت‌فقیه ندارد، در دانشگاه پذیرش نمی‌شود.

وی عنوان کرد: کسی که به اسم آزادی به اسرائیل اظهار ارادت می‌کند، چطور می‌تواند در دانشگاه حضور داشته باشد چه برسد به اینکه با او مناظره‌ای ترتیب داده شود.

کوچک‌زاده اظهار داشت: تحریف شعائر اسلامی اکنون در جامعه ما به شکلی ظریف و ریز انجام می‌شود تا کم‌کم حساسیت و غیرت مردم و جوانان نسبت به بزرگداشت این شعائر از بین برود و آنگاه راحت دست در دست آمریکا بگذارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: عده‌ای می‌خواهند از کنار بزرگان برای خود آبرو و حیثیت جمع کنند به عنوان مثال فردی می‌گوید من رئیس جمهور امام خمینی(ره) بودم یا فرد دیگری می‌گوید که من احکامی از امام داشتم که فرد دیگری نداشت!

کوچک‌زاده خطاب به دانشجویان تصریح کرد: اگر سندی از امام خمینی(ره) آورده شود و ببینیم که امروز مغایر با آن سند عمل می‌شود، موظف هستیم که مطالبه‌گری کنیم و اگر غیر این باشد، شما مقصر هستید.

وی بیان کرد: شما باید امام خمینی(ره) واقعی را بشناسید تا عده‌ای نتوانند امام را برای شما تحریف کنند و شب خواب ببینند و صبح بر خلاف آرمان‌های امام و بر اساس منافع خود عمل کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 66
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 64
  • ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    جفتتون حرف نزنین سنگین تره!
  • ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    دمت گرم آقای کوچک زاده برای چی باید با نوکر اسرائیل شما مناظره کننین در سطح و سواد شما نیست این.....
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    احسنت
  • علی ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    آفرین گوچک زاده
  • محمد ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    حالا برای رضای خدا این ننگ رو قبول کن و برو بزن تو دهنش
  • محمد ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    درود برشرفت که با نوکران اسراییل مناظره نمی کنی حزب الله همانطور که اسراییل را به رسمیت نمیشناسد نوکرانش راهم نباید به رسمیت بشناسد
  • واقع بین ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    زیبا کلام سخن می گوید هر چه بگو ید جوابی دارد .انان که از جواب عاجزند و ناتوان طفره رفتن و متهم ساختن را تنها راه مقابله می دانند و از همین طریق سعی دارند تا حریف را از میدان بدر کنند .هنوز بعد از 38 سال افکار عمومی برای دشمنی بی حد و حصر و غیر قابل کنترل با اسراییل این فرزند نامشروع انگلیس در شکم مادر عربی قانع نشده اند .قبل از انقلاب اسلامی اعراب با اسراییل جنگیده اند و این وظیفه ی انهاست که اسراییل را نابود کنند نه ایران .اما سیاست های افراطی ایران اعراب و اسراییل را در کنار هم قرار داده تا با ایرانی مقابله کنند که به این نتیجه رسیده اند ایران خطری حتمی برای موجودیت اعراب و اسراییل است .و انها با همکاری هم داعشی را بوجود اورده اند که کشور سوریه و عراق را به نابودی کشانده اند .و این تقابل بی پایان به این زودیها پایان پذیر نخواهد بود . و گذشت زمان به ضرر ایران خواهد بود .ایران خود را در مقابل با دنیایی از ثروت و قدرت و بی رحمی قرار داده است و این است نتیجه ی 38 سال سیاست های افراطی و احساسی و بیزار و گریزان از واقعیت ها .انچه که بر بشر حاکم و حکمرانی می کند واقعیت هاست نه حقیقت ها .واقعیت ها دوبخش است یکی حق و دیگری باطل . در طول تاریخ بشر این دو در کنار هم بوده اند و در هیچ دوره از زندگی بشر هیچ کدام قادر نبوده اند تا دیگری را حذف کنند .چراکه با حذف یکی زندگی بشر نابود خواهد شد لذا خداوند به هردو زندگی جاوید داده است تا چرخش زندگی بشر از چرخش باز نایستد .نقش بشر مدیریت حق و باطل است یعنی همان مدیریت واقعیت ها نه حذف انها .و عقلانیت مدیر این مدیریت است .بعضی سوال می کنند عقلانیت یعنی چه ؟مفهوم عقلانیت مدیریت واقعیت هاست نه جنگ با واقعیت ها .ما جنگ با واقعیت ها بر مدیریت واقعیت ها ترجیح داده ایم و با اتهام زنی کسانی را خفه می کنیم که سعی دارند تا مارا متوجه انتخاب غلط خودمان در مواجهه با واقعیت ها بکنند .
  • محمد ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    لطفا اگر سواد مقابله داري برو مناظره کن هر که ندونه خودت ميدوني که در مقابل زيبا کلام چقدر سواد پاسخگويي در کمال آرامش داري
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    نه کوچک زاده سواد درست و حسابی داره نه زیبا کلام . باز کوچک زاده هر چی باشه وطن خودش نمیفروشه مثل زیبا کلام
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    درطول تاریخ وبرای همیشه خیر و شر با هم جنگیدهاند ووو جالحق و ذهق الباطل...
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    جواب حرفهای تکراری وبی منطق رادادن نشان ازبی عقلی است دیگر کدام عقب افتاده ای است که امریکاواسراییل رانشناسد مگر اینکه نوکر آنهاباشد امریکاواسراییل ازکفارهستند نوکران داخلی شان منافق همه میدانند منافقین ازکفاربدتر و.....
  • ازنوجاني ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    ************************* بعضي ها (اسم نمي برم) مثل كك از روي پرچم معاندان نظام مي پرند تا خداي ناكرده به آنها بي احترامي نشه و لگد نشود. (گويي به كد خدا بودن و ارباب بودنشان اعتقاد دارند و خود را رده ي او مي دانند) . ولي ككشان مي گزد كه ملت زير بار تحريم همان معاندان نظام لگد شوند. و اين خيلي بد است براي منافع شخصي خود ملت را فدا كنيم و سعي كنيم اعمال زشت را با كلام زيبا پوشش داده و عوام فريبي كنيم. *****************
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    مبارزه با اسرائیل وظیفه همه اعراب و همه مسلمانان هست. حتی هر کسی که انسانیت در وجودش باشه نمیتونه در برابر اسرائیل ساکت بنشینه. از نظر شما امام زمان هم باطل رو از بین نمیبره و فقط مدیریت میکنه؟ پیامبران و امامان به دنبال مدیریت بودند؟؟؟ هر انتظاری که از امام معصوم میره اگر ما خودمون رو با امام معصوم تطبیق ندیم اشتباه کردیم.
  • مرتضی صالحی ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    اولا این که دنیای زر و زور و تزویر در برابر ایران قرار گرفته نشانه حقانیت جمهوری اسلامی و سیاستهایش هست (مانند کربلای 61 هـ ق) و روز به روز پررنگتر خواهد شد دوما چه کسی گفته است تمام جهان عرب در کنار اسرائیل و عربستان هستند و بر علیه ایران ؟؟ و چرا می گویید اوضاع هر روز بر علیه ما تشدید می شود ؟ جهان واقعی عرب ملت مسلمانی هستند که آرام آرام به دامن اسلام و ایران بر می گردنند از لبنان و عراق گرفته تا سوریه و نیجریه و بحرین و یمن و ... و این برای سردمداران غرب و عرب و صهیونیسم کابوسی وحشتناک است به امید خدا این روند ادامه دارد و شدت می یابد و نابودی دشمنان حتمیست شما زیاد نگران نباش
  • امیر ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    استاد دانشگاه تربیت مدرس؟؟؟؟ بگو چرا سطح علمی ایران پایین اومده
  • حسین ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    جناب کوچک زاده خودش میدونه سطح سوادش در سطح دکتر زیبا کلام نیست..
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    بیخود صغری کبری نیار این حناها دیگه رنگی ندارد
  • 110 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    خواهي نشوي رسو همرنگ حقيقت شو برادر
  • 110 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    ((این وظیفه ی انهاست که اسراییل را نابود کنند نه ایران)) جنابعالي اين وظيفه را از كجا كشف كرديد؟ ووهمچنين وظيفه سكوت ايران را؟
  • 110 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    ما همچنان كه طويله اي هم به نام اسرائيل نمي شناسيم احمقي كه از اين طويله تعريف ميكند و عرض ارادت دارد به اين طويله پاسخش خاموشي است
  • ایران آباد ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    نه خودت خیلی سابقه خوبی داشتی با بد اخلاقی هایت وهتاکی هایت آبروی نظام را بردی .زیبا کلام آدم خل وچل که فقط دوست دارد حرف بزند راجع به سیاست _ ورزش _آلودگی هوا _دریا _آسمان_ چین _تبت کره مریخ _ ایدز _ماتادور _تکنولوژی خلاصه هر چیزی که توی این کائنات وجود داشته باشد ایشان کم نمیاره وبابت صحبت هاش نه کسی براش تره خرد می کنه ونه کسی ازش ناراحت میشه برای تفریح خوبه .اما وای بحال امثال تو که تکلیفتان را با خودت هم نمی دانی .
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    برخی ولایت مطلقه سازمان ملل ،شورای امنیت کدخدا را دارند در شکم عرب؟؟؟ اسرائیل و صهیونیست و ... دشمنیشان به خیلی قبل تر ها میرسد، اگر کمی تاریخ خوانده باشی کافی است، تارخ دان لازم نیست باشی، تاریخ خوان باشی کافیه آل سعود ،کویت، امارات، عمان،قطر،( البته اگر وجود خارجی داشتند ) لیبی، تونس، مراکش و ... رو که اگر جزء کشورهای عرب حساب کنی یادم نمیاد جنگیده باشند، تعامل آل سعود با اسرائیل هم تازگی نداره ممکنه چند تا حاکم عرب و وهابی و امثالهم با اسرائیل کنار بیان ، برای اونها حکومت مهمتر از مردم و دین و ... است کافیه کمی تاریخ تاسیس هر کشور عربی را کمی بخوانی، اگر منصف باشی به برخی از جواب های سوالات خود میرسی سیاست افراطی را برای ما تعریف کن! اینکه تسلیم باشیم و اعتراضی نداشته باشیم یعنی اعتدال داریم وافراطی نیستیم؟ تاریخ جدا شدن تکه های ایران رو هم دقت کنی خوب است عقلانیت مدیریت واقعیت است، واقعیت چیست؟ اینکه کدخدا را باور داشته باشیم و همیشه تسلیم محض باشیم؟ کدخدایی که کودتا میکند و کلی ظلم به ما میکند؟ مصدق هم افراطی بود؟ امریکا و انگلیس چه بلایی سرش آوردند؟ کمی تاریخ خواندن هم خوب است حکومت آل سعود اعتدال دارد؟ و ما افراط داریم؟ کمی تاریخ بخوان، چندین سال سیاست به اصطلاح تنش زدایی داشتیم چه شد؟
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس !!!!!! ایشان از مجلس اخراج شدند توسط مردم
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    جناب کوچک زاده جان من برو یه برخورد فیزیکی با زیبا کلام بکن خیلی حرف میزنه !!!
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    از مردم و دانشجویان بپرس تا بگویند چه کسی ننگ دانشگاه است
  • بچه دهاتی ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    دقیقا با منطق مدیریت واقعیت است که ملت ایران در جنگ هشت ساله یک وجب از خاکش را واگذار نکرد . و دقیقا مدعیان دروغین عقلانیت که مجمع عقلا هم درست کرده بودند، گند زدند به آن عقلانیت ملی که در مقاومت بزرگ ملی بروز کرده بود . چه طوری؟ اول که می گفتند زمین بدیم و زمان بگیریم . بعد گفتند یک پیروزی و مذاکره . بعد هم روی میز مذاکره همانها که مثلا مدیریت واقعیت می فرمودند ، سر ملت را گول مالیدند که : بعععله ما باعث شدیم دنیا! صدام را به عنوان متجاوز معرفی کند .بعد از بیست و هفت هشت سال معلوم شد که فقط جناب دبیرکل یک دلخوشکنکی گفته و رفته . واسه همین هم کویت فزرتی فوری غرامت را گرفت و ایران سربلند نگرفت ؛ چون یک عده ادعا داشتند واقعیت این است! بنظر شما جناب واقع بین یک ملت چندبار باید از سوراخ جماعت مدعی تدبیر و عقلانیت گزیده شود تا بسش باشد؟ حالا بحث اسرائیل شده؟ نه داداش ؛ اسرائیل درسته که بچه ننر و جنایتکار قدرتهای برنده جنگ جهانیه ، اما اندازه اش ریزتر از اونه که ایران بزرگ بخواهد نابودش کند . همون شیربچه های حزب الله و جهاد اسلامی فلسطین بسشونه ؛ اگر عقلای عرب و فلسطینی اجازه بدن!! اینی هم فرمودید باحذف باطل زندگی بشر نابود خواهدشد ، فرمایش جناب عالی است ؛ خدای متعال خودش زبان دارد و فرموده که حق ماندنی است و باطل همچون کف روی آب رفتنی ؛ همان باطلی که حضرتعالی عین واقعیت معرفی اش فرمودید .
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    صادق زیباکلام دوتا دروغ پشت سر هم!
  • حقيقت ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    شيمون پرز در گردهمايي به ياسر عرفات گفت كه اعراب دزدند و عربي كفشهاي حضرت ابراهيم را بيت المقدس دزديده است. نظر شما در اين باره چيست؟ ياسر عرفات در جواب او گفت كه در آن زمان اصلاً در اين منطقه عربي وجود نداشته است....!!
  • احمد از بروجرد ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    مرگ بر امريكا مرگ بر امريكا پرست مرگ بر سياستمداران خود فروخته .
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    اینکه یک آدمی مثل زیباکلام که فردی است جدلی و نه منطقی توی دانشگاه های ما وجود داره یک ضعف فرهنگی محسوب می شه. شما مناظرات ایشون رو با رسایی یه نگاهی کنید، ببینید چقدر بی منطق و بدمنطقه.
  • رضا ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    مثل: دانشگاه آزاد اسلامی
  • حسین ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    فرض کنید مناظره با آقای کوچک زاده انجام بشه،بنظر شما جناب کوچک زاده در برابر این سوالات چه خواهد گفت؟؟(البته دوستدارانشان هم میتوانند دلایلش را بگویند) 1-چرا آقای کوچک زاده،شما و دوستانتان که مدعی ولایتمداری هستید در برابر 11 روز خانه نشینی آقای احمدی نژاد برای مخالفت با امر حضرت آقا،در مورد وزیر اطلاعات سکوت کرده اید؟؟ 2-چرا وقتی حضرت آقا در مورد معاون اولی مشایی نامه نوشتند و مخالفت کردند و احمدی نژاد هم نپذیرفت و وقتی نامه علنی شد برخلاف میل باطنیش قبول کرد و با دادن 17 منصب کلیدی دولت،نیت خود رو بروز داد و دست اسفندیار را بعنوان ابر قهرمان بلند کرد شما سکوت کردید؟ 3-شما که دلواپس آلودگی هوا هستید چرا وقتی در دوران مدیریت پاکدستان که هفته ای چتد روز تعطیل میشد،دلواپس حال مردم نمیشدید؟ 4-چرا وقتی رییس جمهور محبوتان اعلام کرد مجلس در راس امور نیست فریاد نکشیدید؟ 5-چرا قیمت ها روزی چند درصد افزایش پیدا میکرد و تورم افسار گسیخته شده بود و دلار هم به 4000 تومان رسیده بود دلواپس نشدید؟
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    احسنت.
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    جناب مثلا حقیقت! حضرت ابراهیم خودش اهل بابِل در منطقه بین النهرین بود. یعنی قبل از حضرت ابراهیم و بنی اسرائیل کسی تو اون منطقه زندگی نمی کرده؟ حضرت ابراهیم به نقاط دیگری مثل مصر و عربستان فعلی هم رفته. آیا اسرائیلی ها باید ادعای همه مناطق خاورمیانه رو داشته باشند درسته؟!!!! خیلی از مناطقی که با نام عرب میشناسیم بعدها به خاطر گسترش قلمرو مسلمانان و گسترش زبان عربی به اونها عرب گفته میشه. نه اینکه اعراب به همه جا مهاجرت کرده باشند.
  • محمد ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    ایشون نمی تونست مودبانه تر منظور خودش را بیان کنه؟ وقتی سیاستمدار دیندار ما سیاستمدار مخالف را اینگونه خطاب میکنه چه انتظاری باید از مردم داشته باشیم. آیا در قاموس ذهنی ایشان کلمات بهتری پیدا نمیشه عجب ، آیا ما شیعه پیرو علی هستیم ؟ آقای کوچک زاده شما نماینده ملت هستین به شأن ملت بزرگ ایران احترام بگذارید
  • محمد ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    ایشون نمی تونست مودبانه تر منظور خودش را بیان کنه؟ وقتی سیاستمدار دیندار ما سیاستمدار مخالف را اینگونه خطاب میکنه چه انتظاری باید از مردم داشته باشیم. آیا در قاموس ذهنی ایشان کلمات بهتری پیدا نمیشه عجب ، آیا ما شیعه پیرو علی هستیم ؟ آقای کوچک زاده شما نماینده ملت هستین به شأن ملت بزرگ ایران احترام بگذارید
  • حسنین ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    کوچک زاده در حد و اندازه ی زیباکلام نیست. اگر نصف ایشان هم بودند باز باهاشون مناظره میکردند. شعارهای امثال کوچک زاده فقط به درد بسیج دانشجویی میخوره. عامه مردم دل خوشی نسبت به ایشان و همفکرانشان ندارند. رتبه ی ایشان در انتخابات تهران، وزن ایشان را به خوبی نشان میدهد.
  • ناشتاس ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    درود بر بچه دهاتی
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    دوست عزیز صحبتهات نشون نمیده که حق طلب نباشی شاید مسلمان نیستی که میگی به ما ربطی نداره. آزاده که هستی؟ حداقل برای کشورت اهمیت قایل هستی اسراییل و صهیونیست‌ها انسانهای قانعی نیستند که به ما کاری نداشته باشند و بخوان کار خودشان رو بکنند. اگه در تاریخ بگردی و بخوای واقع بین باشی، رد و پی اون رو خواهی دید. پس اگر کشورت رو دوست داری باید با این عامل تنش و بی ثباتی مقابله کنی. سران اعراب هم اگه آزاده بودند که به کشته‌های خودشون و زخم‌های تنشون و خون‌های به ناحق ریخته شده پشت نمیکردند و با دشمن خودشون دست نمیدادند. این حرفها که بخاطر ایران با هم دوست شدند، حرف بی منطقی است و اثبات ناشدنی و از یک واقع بین بعید است! اصلا کی گفته فلسطین یک قضیه بین اعرابه و به اونها ربط داره؟! من میدونم! امثال آقای زیبا کلام و شبکه‌های تلوزیونی ماهواره‌ای غربی! شما خود به این نتیجه نرسیدی بلکه اثر تبلیغات در شماست! اسراییل قطعا به دنبال سرگرمی اعراب هست و خواهد بود. بهانه هر چه باشد و چه بهتر که ایران باشد!
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    شما کوچک تر از آن هستید که بخواهید با آقای زیبا کلام مناظره کنید او شما را نابود میکند و مجبورید برای فرار از مناظره دسته به چنین مصاحبه هایی بزنید
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    خخخخخخ کوچک زاده فراموش نکند همان کسی است که مردم بهش گفتند برود ته صف و با حدود دو سه هزار رای رفت مجلس که اون هم از ندونم کاری ما تهرانی ها وقهر با انتخابات در دوره نهم بود.
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    اتفاقا اگر مسلمان و شیعه هستید باید بدانید که قرآن و اهل بیت هرگز احترامی برای سکولارها و مشرکان قایل نبوده و نیستند. ندیدید قرآن چه کسی را پس تر از چهارپا می خواند و یا با خر و سگ مقایسه می کند؟
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    من برای آن احمقهایی که وقت خود را برای مناظره با این دشمنان خدا تلف می کنند متاسفم. مناظره زمانی معنی دارد که دو طرف اختلافات و اشتراکاتشان معلوم باشد و بر پایه اشتراکاتشان درباره اختلافاتشان بحث کنند. حال آنکه ما هیچ نقطه اشتراکی با اصلاح طلبان نداریم. اختلاف ما با بر سر آمریکا ستیزی نیست. بلکه بر سر اصل معنای انسان و رابطه او با خدا است. تفکر مادی اصلاح طلب انسان را حیوانی می داند که تامین معاش تنها هدف او است و زندگیش هم فقط از تولد تا مرگ تعریف شده و اساسا چیزهایی مانند استقلال و شرف و تحصیل رضایت الهی برایش نامفهوم است. البته که با تعریف فوق باید به هر ذلتی تن داد تا معاش را تامین کند. البت که از نظر اصلاح طلب پرنده در قفس که آب و دانه اش می دهند خوشبخت تر از عقاب آزادی است که از گرسنگی جان می دهد اما لاشه نمی خورد. البته که از نظر این آقایان همان بحرین و هرات را باید می دادند می رفت چون به هزینه نگهداریش نمی ارزید البته که با این تفکر جنگ با عراق بر سر یک آب باریکه اروند هم نمی ارزید و باید می دادیمش برود چون تا صد سال هم عایدات اروند رود هزینه یکسال جنگ را جبران نمی کند. و برای همین چنین مناظراتی هیچ گاه برنده ندارند و همیشه هر طرف حودش را برنده می داند چرا که اختلافات خیلی ریشه دار از این چیزهایی است که در مناظرات مطرح می شود. اگر کسی قصد مناظره با اصلاح طلبان را دارد باید بر اساس اصل نقش خدا و معنی انسان با آنها مناظره کند و نشان دهد که اینها مشتی اومانیست و آتئیست هستند که به دروغ نقاب مسلمانی زده اند.
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    نه. در مجلس نهم بی بی سی به شما دستور نداده بود بروید رای بدهید. اگر بی بی سی فردا دستور بدهد به کوجکزاده رای بدهید حتما اینکار را خواهید کرد. اگر یک انگلیسی سرما بخورد یک تهرانی جایش سرفه می کند.
  • ناشناس ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    زیبا کلام در مناظره با کوچک زاده حرفی برای گفتن ندارد.
  • مسعود ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    امان از ندونم کاری ما تهرانی ها که به امثال دختر صفدر حسینی رای دادیم !
  • ناشناس ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    درود بر کوچک زاده انقلابی ننگ بر نوکران امریکا و اسرائیل .
  • ناشناس ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    جای کوچک زاده ها و رسایی ها و زاکانی ها و توکلی ها در مجلس خالی است .
  • ناشناس ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    حیف نام حسین که برای تو انتخاب کرده اند.
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    البته هر چه فرمودید دغدغه اصلاحات بود!!!!! تور شما پاره است
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    البته با منطق لائیکش دیگه
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    جوابش همه حرف شما یک جمله بیش نیست: همینکه احمدی نژاد کاری کرد که شما آتئیستها مدعی پیروی از ولایت فقیه و حمایت از قوانین و نهادهای جمهوری اسلامی بشوید ، برای دنیا و آخرتش کافیست. نیازی هم نیست که کوجکزاده وقت خود را بتا شما تلف کند. درد شما این بهانه ها نیست. خودتان خوب می دانید که رهبری هیچ گاه نه به خاطر خانه نشینی احمدی نژاد ابراز نارضایتی کرد و نه از ماجرای مشایی و نه موارد دیگر. هر روز فریاد انحراف سر می دادند ولی رهبری آن را موضوع فرعی می نامید و در عوض خطر فتنه را یادآوری می کرد. اما هر روز خدا در دولت تدبیر این رهبری بود که خط قرمز کشید و هشدار داد. جالب آنکه همانها که حمایت قاطع و خاص رهبری از برنامه های سیاست خارجی و اقتصادی احمدی نژاد را نشنیده می گرفتند، چند کلمه حمایت کلی رهبری از فرزندان نظام را که بعدا ناخلف درآمدند چماقی بر سر مخالفانشان کردند. افرادی که تحمل نداشتند از مجلس به خاطر دادن مدرک دکمه ای به نمایندگان انتقاد شود و برای دولت حق تعیین ساعت اداری هم قایل نبودند وقتی نوبت دولت یازدهم رسید حتی نیازی به تصویب معاهدات دهها ساله خارجی در مجلس را نمی بینند! افرادی که به بهانه آلودگی هوا بنزین عالی تولید داخل را زیر سوال بردند ، خودشان رفتند بنزین پاتیلی آوردند و وقتی مجددا آلودگی رخ داد گفتند به خاطر وارونگی هوا است! افرادی که خودشان عامل تحریم و حکودتای اقتصادی بودند و مانند قارچ صرافی رویاندند، گران شدن دلار را به گردن احمدی نژاد انداختند! افرادی که هرگز حاضر نشدند به پیشرفتهای بزرگ کشور از نظر علمی و فضایی و نظامی و هسته ای اعتراف کنند و کسانی که تامین حداقل غذا و مسکن و اشتغال برای همه افراد جامعه را انکار کردند، خودشان با حذف همه بودجه عمرانی و علمی و پژوهی همه پول کشور را در جیب پزشکان و مدیران نجومی ریختند یا صرف واردات بنزین کردند و تازه مدعی بودند خزانه خالی است!! آری. رجالگی بزرگترین بیماری سیاسیون ایرانی است.
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    حکایت علامه حلی را جعل کردی برای شیمون پرز؟ پس بگو چرا یهودیان حضرت ابراهیم را از بئر السبع بیرون کردند؟ خواهی گفت که آن زمان یهودی در کار نبود! آری. اما کنعانیان و فلسطینیان بودند و همیشه هم آنجا ماندند. بعدا زبانشن تغییر کرد و سریانی و آرامی و بعدا عربی شدند. این قوم جانی بنی اسراییل است که یک خنواده از کنعان می رود و بعد از مصر به عنوان قبیله ای بر می گردد و مردم کشوری رابا افتخار قتل عام می کند! و حتی سگ و گربه شهر اریحا را می کشد.
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    بحث سواد مطرح نیست. بحث دو جهان بینی و ارزش های متضاد است. وقتی زیبا کلام رسما اومانیست است نباید در مورد پرجم اسراییل یا موضوع هسته ای با او بحث شود. بلکه باید اول بحث کنید که قداست چیست؟ آیا هر پرچمی قداست دارد؟ و ارزش انسان چیست و آیا انسان جز تامین رفاه و معاش هدف دیگری هم در زندگی دارد یا نه. زیبا کلام از اساس بین انسان و سگ تفاوتی قایل نیست. بدون تبیین ریشه و علت اختلافات، بحث در مورد معلولها بی معنی است.
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    جناب مثلا حقیقت! حضرت ابراهیم اهل بابِل در منطقه بین النهرین بود. یعنی قبل از حضرت ابراهیم و بنی اسرائیل کسی در فلسطین زندگی نمی کرده؟ حضرت ابراهیم به نقاط دیگری مثل مصر و عربستان فعلی هم رفته. با این حساب اسرائیلی ها باید ادعای همه مناطق خاورمیانه رو داشته باشند!!!!
  • بشیر محمدی ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    لعنت بر کسانی که نان را به نرخ روز می خورند و به طور کل انسانیت را سخره می گیرند و دچار جمود فکری میباشند
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    مردم همیشه با حق نیستند و همیشه درست نمیگن. اتفاقا بیشتر اوقات اکثریت متوجه درست و غلط نیستند. خصوصا زمان که پیرو BBC و صدای آمریکا(شیطان) باشند ببینید تو قرآن چند بار نوشته شده فاکثرهم لایعقلون! مگر در کربلا اکثریت بر ضد امام حسین نبودند؟
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    من با زیباکلام موافق نیستم ولی با رفتن رو پرچم یه کشور دیگه و یا آتش زدن اون مخالفم؛ این پرچم به هرحال متعلق به مردم آن کشور هست و آنها برایش احترام قائلند. در قرآن هم گفته شده به اهل کفر ناسزا نگویید تا آنها از روی جهل و از سر تلافی نام خدا را به زشتی نبرند. اگر آنها پرچم ایران را که نام الله دارد به زیر پا بیاندازند و آتش بزنند مسئول و شریک گناهشان هستید.
  • ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    لابد مردم هم فقط شما هستی؟
  • رضا ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    اقای زیباکلام به راستی که استاد سخن هستند من که با نظراتشون موافقم
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    موافقت شما با کسی دلیل حقانیت اون شخص نیست!
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    سطح علمی زیباکلام تو چقدره با سواد؟
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    سواد رو میشه از نظرات شما تندروهای داعشی دید!
  • ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    خب چه ربطی داره فکور شکور؟
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    خب معلومه! چون زیبلاکلام حدش کوچیکه! عامه مردم یعنی خودت و رفقات؟
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    رای مردم در همین نظامی بود که شما فتنه گران در فتنه 88 قصد داشتید مشروعیتش رو نقض کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس