کد خبر 657600
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با بیان اینکه اختلافی با سرمربی تیم فوتبال این باشگاه ندارد، گفت: تمام قد از عبدالله ویسی حمایت می کنیم.

به گزارش مشرق،‌ محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره صحبتهای اخیر عبدالله ویسی مبنی بر اینکه عده ای در داخل باشگاه موفقیت سپاهان را نمی خواهند، گفت: من صحبتهای ویسی را نخوانده ام و با وی صحبتی هم نداشته ام. جسته و گریخته در جریان حرفهای امروز ویسی قرار گرفته ام. تا با خود سرمربی تیم صحبت نکنم، نمی توانم اظهار نظری در این خصوص داشته باشم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه گفته می شود باشگاه به ویسی اولتیماتوم داده و بین مدیرعامل و سرمربی اختلافاتی وجود دارد، گفت: خیر، من با ویسی اختلافی ندارم. بحث اولتیماتوم هم به هیچ عنوان مطرح نبوده است. این حرفها شیطنت برخی هاست که نمی خواهند سپاهان موفق باشد. ما تمام قد پشت ویسی هستیم و از او حمایت می کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه آیا باشگاه از عملکرد ویسی راضی است یا خیر؟ گفت: ما از عملکرد سرمربی خود رضایت داریم. امیدواریم ویسی با همین تفکراتی که دارد رو به جلو حرکت کند.

طاهری درباره استعفایش از سرمربیگری تیم ملی هندبال و انتخاب سرمربی جدید هم گفت: هنوز کمیته فنی فدراسیون هندبال برای انتخاب سرمربی جدید تشکیل جلسه نداده است.

مدیرعامل سپاهان در پایان با بیان اینکه این تیم این هفته در ورزشگاه نقش جهان مقابل فولاد خوزستان بازی می کند، گفت: فولاد یکی از تیم های سخت و ریشه دار لیگ است که در بحث تیم های پایه هم خوب کار کرده است. ما هم تیم خوبی داریم و امیدواریم با تفکرات کادر فنی در ورزشگاه نقش جهان موفق باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس