کد خبر 657462
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

وزیر خارجه اسبق آمریکا در مصاحبه‌ای تصریح کرد که باید به رئیس‌جمهور منتخب آمریکا فرصت داده شود تا اهداف مثبتی را که در ذهن دارد، گسترش دهد.

 به گزارش مشرق، «هنری کیسینجر» وزیر خارجه اسبق آمریکا در دوران ریاست‌جمهوری «ریچارد نیکسون» پنجشنبه هفته گذشته در نیویورک‌ با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا به منظور بحث درباره موضوعات سیاست خارجی دیدار کرد.

وی در مصاحبه با شبکه سی ان ان ضمن تقدیر از ترامپ گفت: «این رئیس‌جمهور منتخب، منحصر‌ به فردترین فردی است که من تجربه آن داشته‌ام. او به طور قطع هیچ ارتباطاتی ندارد».

کیسینجر تأکید کرد لزومی ندارد که ترامپ به تمامی وعده‌های انتخاباتی خود پایبند باشد و گفت وقتی او اصراری ندارد که به تمامی وعده‌های انتخاباتی خودش پایبند باشد، نباید وادار شود که به همگی آنها عمل کند زیرا اگر به محقق شدن تمامی اهدافش اصرار ورزد، به طور قطع اختلافاتی ابراز می‌شود.

وزیر خارجه اسبق آمریکا و ترامپ پیش از این در ماه مه برای بحث درباره سیاست خارجی و امور بین‌الملل با یکدیگر دیدار کرده بودند.

کیسینجر تصریح کرد:‌ «فکر می‌کنم ما باید به او فرصت ایجاد و توسعه اهداف مثبتی که احتمالا دارد را بدهیم و درباره آنها بحث کنیم. و ما دهه‌های زیادی از چند پاره شدن دولت‌ها را پشت سر گذراندیم و ممکن است مجدداً چنین چیزی رخ دهد اما نباید اینگونه آغاز شود».
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس