مرجع تقلید شیعیان گفت: متأسفانه در کشور همه‌چیز گران‌تر شده و مردم می‌خواهند بیکاری رفع شود.کسی نیز اشراف و نظارت بر این گرانی‌ها ندارد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین و هیئت همراه، اربعین را یک حرکت بسیجی دانست و اظهار داشت: عاشورا و اربعین مربوط به یک مقطع زمانی محدود نبوده بلکه یک مکتب، فرهنگ و فکر می‌باشد که میلیون انسان بر علیه استکبار جهانی فریاد می‌زنند.

مرجع تقلید شیعیان به خدمات ارزشمند بسیج اشاره کرد و افزود: خدمات بسیج بسیار وسیع بوده و اخلاص و صفا و دلسوزی انقلابی گری بسیج ارزشمند و بزرگ می‌باشد.

وی با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر انقلابی بودن تصریح کرد: هر حرکت و قیامی که به حفظ انقلاب کمک کند باید از آن دفاع نموده و حتماً تقویت کنید.

این مرجع تقلید با اشاره به آیه 8 سوره منافقون تأکید کرد: باید در راستای عزت و عظمت اسلام قیام نموده و مردم را در برابر دشمن آماده نمود.

وی 7 اصل قرآنی را برای عظمت اسلام ضروری خواند و در همین خصوص بیان کرد: ایمان،تقوا،حکومتی قوی، وحدت،قدرت نظامی و شناخت دشمن و راه‌های نفوذ آن اصولی است که همواره مورد تأکید قران کریم و فرهنگ اهل‌بیت بوده است.

استاد برجسته حوزه علمیه در خصوص وحدت تأکید نمود: باید بدانیم محور خدا بوده و نباید اختلاف کرد چراکه تشدد موجب سقوط خواهد شد.

آیت‌الله نوری همدانی افزود: متأسفانه در رسانه‌ها شاهد این هستیم که گویا در کشور دو جریان حاکم است، حال‌آنکه در کشور بایستی فقط یک مسیر و یک‌جهت باشد که آن‌هم میل به ولایت‌فقیه مشروعیت دارد.

وی همچنین به‌ضرورت قدرت نظامی و جهادی و سرآمدی در تجهیزات و امکانات دفاعی اشاره و افزود: راه‌های نفوذ دشمن را بایستی به‌طور دقیق بشناسیم تا اسلام همواره عزیز و عظیم بماند.

مرجع تقلید شیعیان جهان اسلام با ابراز خرسندی از دیدار با مسئولان بسیج تأکید نمود: دوست داشتم فرصت بیشتری را برای استماع گزارش‌های بسیج داشتم چراکه حرکت شجره طیبه بسیج بسیار عالی و مخلصانه بوده و روزبه‌روز نتایجش عیان‌تر می‌گردد.

وی همچنین به مشکلات اقتصادی در کشور اشاره و تأکید کرد: متأسفانه در کشور همه‌چیز گران‌تر شده و مردم می‌خواهند بیکاری رفع شود.کسی نیز اشراف و نظارت بر این گرانی‌ها ندارد.

وی بسیج را در رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: الحمدالله بسیج موفق است و ضرورت حضور بیشتر بسیج در کشور احساس می‌شود تا شاهد حل شدن بیش‌ازپیش مشکلات مردم باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس