کد خبر 656270
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

طبق گفته پایگاه رادیویی COPE، کارلوس کلوس گومز قضاوت دیدار دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ ۳ دسامبر در ورزشگاه نوکمپ را به عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، نکته قابل توجه در مورد کلوس گومز این است که هر زمان قضاوت بازی های بارسلونا را به عهده داشته، این تیم شکست نخورده است. این داور اهل آراگون تاکنون قضاوت ۲۰ بازی بارسلونا را به عهده داشته که آبی اناری ها در این بازی ها ۱۷ برد و ۳ تساوی کسب کرده اند. گومز همچنین ۴ پنالتی به نفع بارسلونا و ۲ پنالتی علیه این تیم اعلام کرده است و هرگز بازیکنی از بارسا را اخراج نکرده اما دو کارت زرد داده است.

در مقابل، کلوس گومز قضاوت ۲۷ دیدار رئال مادرید را به عهده داشته که در این بازی ها لوس بلانکوس ۱۸ پیروزی، ۵ تساوی و ۴ شکست را تجربه کرده است. او ۵ کارت زرد به بازیکنان رئال مادرید نشان داده اما کسی را اخراج نکرده و ۵ پنالتی به نفع این تیم اعلام کرده است.

یک داور خوش یمن برای بارسا قاضی ال کلاسیکو شد
 
این اولین ال کلاسیکوی کلوس گومز در لالیگا خواهد بود، هرچند در گذشته دیدار دو تیم رئال مادرید و بارسلونا را قضاوت کرده است. اولین قضاوت او به دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا ۲۰۱۲ بر می گردد که بارسا ۳-۲ پیروز شد و دیگری به تساوی دو تیم در کوپا دل ری مربوط می شود.
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس