یک منبع امنیتی یمنی شب گذشته از خنثی سازی عملیات خرابکارانه عناصر یک حزب سیاسی یمنی مزدورعربستان با همکاری کمیته های مردمی خبر داد.

 به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی یمن (سبا) عناصر این حزب در چندین عملیات جهت اخلال در امنیت وثبات کشور و به خطر انداختن سلامت شهروندان یمنی مشارکت داشتند .

این منبع افزود:عناصر حزب مذکور با رصد وپیگیری فعالیت های چند تن از دانشمندان ،نیروهای امنیتی وارتش٬ قصد ترور آنها را داشتند همچنین با مشخص کردن مکان دقیق تاسیسات شهری، اقتصادی ، امنیتی ونظامی یمن برای عربستان٬ به بمباران آن توسط متجاوزان کمک می کردند.

این منبع در ادامه گفت: عناصر حزب مذکور اقدام به ساخت بمب وفراهم کردن مواد لازم برای ساخت واستفاده از آن در عملیات جنایتکارانه علیه شخصیت های ملی ،ارائه کمک های مالی وتسلیحاتی به تروریست های تحت پیگرد نیروهای امنیتی همچنین حمایت تبلیغاتی از اقدامات خرابکارانه می کردند.

به گفته این منبع٬ عناصر حزب مزدور در راستای جاسوسی برای عربستان٬ اقدام به سربازگیری وپخش آنها در شهرها وارائه اطلاعات به اتاق عملیات عربستان می کردند.

این منبع تاکید کرد عناصر حزب مزدور با به کار گیری شخصیت های دانشگاهی ودینی در عملیات جنایتکارانه خود٬ اقدام به ایجاد هرج ومرج وتحریک مردم به نفع عربستان می کردند.

وی تاکید کرد نیروهای امنیتی در عملیات شناسایی طی ماههای گذشته موفق به دستگیری چندین تن از آنها وکشف و ضبط مقادیری سلاح ، بمب وکمربندهای انفجاری ، لوازم ساخت بمب ٬تی ان تی و وسایل ارتباطی بی سیم شدند.

وی افزود: در این عملیات چندین تن از عوامل ترور شخصیت های ملی ،امنیتی، نظامی ومدنی شناسایی ودستگیر شدند .

این پایگاه خبری یمنی نامی از این حزب مزدور نبرد.

همچنین نیروهای امنیتی وکمیته های مردمی ضمن دعوت از اهالی شهرهای یمن برای همکاری با نیروهای امنیتی٬ روز گذشته در شهر ذی ناعم در استان البیضاء موفق به کشف یک بمب کنار جاده ای وخنثی کردن آن شدند.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ،دریایی و هوایی این کشور کرده است تا عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن را به قدرت بازگرداند .این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 10هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس