کد خبر 655242
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

تعرفه رومینگ سیم‌کارت‌های همراه اول در اربعین مشخص شد که براساس این تعرفه‌ها به صرفه‌ترین حالت ارتباط برای مشترکان این اپراتور، تماس از ایران با مشترک همراه اولی در عراق است.

به گزارش مشرق، در راستای ارائه خدمات ارتباطی ویژه به زائرین اربعین، همراه اول تعرفه رومینگ بین الملل خود در عراق را کاهش داد. این اپراتور همچنین  تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکین خود در عراق را کاهش داد.
 
بر این اساس از روز دوشنبه ۲۴ آبان تا روز چهارشنبه ۳ آذر، تماس مشترکین همراه اول با ایران دقیقه ای ۸۹۰ تومان، تماس دریافتی ۶۹۰ تومان، تماس با شماره داخلی عراق۶۹۰ تومان، ارسال پیامک ۴۴۰ تومان و اینترنت همراه هر مگابایت ۴۴۰ تومان محاسبه می شود و دریافت پیامک رایگان است.
 
پیش از این، تعرفه هر دقیقه دریافت مکالمه، مکالمه داخلی و مکالمه با ایران ۱۰۰۰ تومان، ارسال پیامک ۵۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۱۰۰۰ تومان بود.
 
 
علاوه بر تحت پوشش وای فای قراردادن نقاط زیارتی شهرهای کربلا، نجف وکاظمین، بیش از ۱۵۰ نقطه و موکب در مسیر راهپیمایی اربعین (بین نجف تا کربلا) و نقاط مرزی مهران، چذابه و شلمچه؛ در مناطق مرزی مذکور ظرفیت شبکه این اپراتور به بیش از ۲ برابر اربعین سال گذشته افزایش یافته است.
برگزاری  «مسابقه دل نوشته» برای عکس های مرتبط با فضای اربعین و «مسابقه عکاسی با تلفن همراه» با موضوع اربعین از تاریخ ۲۲ آبان تا ۵ آذر ماه دیگر برنامه این اپراتور است.
انتهای پیام/آ
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس