کد خبر 654955
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۹

وزیر بهداشت با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از خستگی ها و مشکلات کاری اش گفت.

به گزارش  مشرق، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی"  وزیر بهداشت که در الجزایر به سر می برد، با انتشار مطلبی در اینستاگرامش تفال خودرا که به دیوان شمس مولانا زده بود را منتشرو عنوان کرد  یاد دوستی می‌افتم که می‌گفت: هر کس و هرجا که باشی، شعر که می‌خوانی جانت آرام می‌گیرد. شعر به آبی گوارا می‌ماند که غم دل و روزگار بزداید.
 
هاشمی نوشت:
"شبی دیگر با مولانا.دیشب ذهنم درگیر مرور وقایع هفته‌ی کاری گذشته؛ از جلسات متعدد، بازدیدها، خبر پیشرفت کارها، شنیدن از کمبودها، دیرکرد مطالبات، بی‌اعتنایی بعضی دوستان به قول‌ها، برخی زخم زبان‌ها و. دیوان شمس روی میز بود. چندی است دوباره آرام‌بخش من شده؛ رسمی از سال‌های دور.برداشتمش.بسم الله الرّحمن الرّحیم. اللهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد.غزل شماره 563
دلا نزد کسی بنشین که او از دل خبر دارد/به زیر آن درختی رو، که او گل‌های‌تر دارد/در این بازار عطاران، مرو هر سو چو بی‌کاران/به دکان کسی بنشین که در دکان، شکر دارد /ترازو گر نداری پس تو را زو ره زند هر کس/یکی قلبی بیاراید، تو پنداری که زر دارد/تو را بر در نشاند او به طراری که می‌آید/تو منشین منتظر بر در، که آن خانه دو در دارد/که آن خانه دو در دارد.
 
 یاد دوستی می‌افتم که می‌گفت: هر کس و هرجا که باشی، شعر که می‌خوانی جانت آرام می‌گیرد. شعر به آبی گوارا می‌ماند که غم دل و روزگار بزداید.

آرام‌تر شدم. با خودم گفتم کاری شروع شده، مردم رضایت دارند و برخی که دیروز و امروز دستی بر این آتش داشته‌اند، آن‌چه می‌خواهند بر زبان می‌رانند؛ البته مهم نیست؛ ما باید به منافع ملی و مردم بیندیشیم. اما می‌دانم ادامه‌ی راه سخت است و مهم‌تر آن‌که مردم نباید ناامید شوند.

امروز شنبه است؛ باز هم باید آماده بود؛ برای روزهایی پر کار، تلاش برای رفع مشکلات، ردّ دیون، پیگیری پایدار شدن منابع و ده‌ها اقدام دیگر برای ادامه‌ی راهی که آغاز شده و خدمت بیشتر به مردم."
 
 
تفعل وزیر بهداشت به حضرت مولانا +عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    نقل شده قبل از این دولت کهنسالان سرمایه دار ملت رو زمین مولانا میخوندن
  • ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    مردم رضایت دارند؟؟؟؟؟ منظورش پزشکایی که با طرح تحول پزشکان میلیاردر شدن!!!!
  • خادم الخادمین الحسین علیه السلام ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    مولانا انتساب دارد به امیر المومنین حضرت علی بن ابی طالب علیه السلام تیتر را لطفا اصلاح کنید: تفال وزیر بهداشت به مولوی این نظر احساسی نیست بلکه دنیایی منطق پشتش هست که مجالش نیست... یاعلی
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    درود بر حضرت مولی الموحدین حیدر کرار امیرالمومنین علی ابن ابیطالب سلام الله علیه و شیعیان راستین آن حضرت ... و خداوند متعال هدایت کند آنهایی که خواسته یا ناخواسته القاب حضرتش را به دیگران انتساب می دهند ...
  • دامغانی ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    شما هم که بعله ، طرفدار وزیر بهداشت شدین.
  • حقیقت ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    حقوق کلان .هوای مطبوع چه درخانه چه ماشین نمیدانید چه کیفی از برای من دارد.
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    کاملا درسته مولای ما امیرالمومنین(ع) است. مولوی بسیار قابل احترام است ولی مولای ما نیست.
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    بله امروز شنبه است جناب وزیر! آماده شوید برای لبریزتر کردن جیب پزشکان!
  • saeed ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    جنسش خوب بوده؟؟؟؟؟؟
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    1 0
    مولانا مگه کابالائیست نی ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس