کد خبر 654703
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

مدیر انتشارت فاتحان گفت: در حال حاضر ۲۷ عنوان کتاب آماده چاپ داریم که کتاب «ممد گره» نوشته حمید حسام تا اواسط آذر ماه منتشر می شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار محمد ناظری مدیر انتشارات فاتحان گفت: با توجه به اتمام نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس  و برنامه «هزار نمایشگاه» در سراسر کشور در هفته بسیج به این نتیجه رسیدیم با وجود فاصله زمانی محدود نمی توانیم از لحاظ کیفی در نقطه مطلوبی آن را برگزار کنیم و تصمیم بر این شد در دهه فجر با عنوان کتاب دفاع مقدس و مکتب انقلاب آن را برگزار کنیم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر ۲۷ عنوان کتاب آماده چاپ داریم. کتاب «ممد گره» نوشته حمید حسام که به نقش ادوات در جنگ پرداخته است تا اواسط آذر ماه منتشر می شود.

مدیر انتشارات فاتحان در ادامه با توجه به تغییرات در وزارت ارشاد گفت: رهبر انقلاب در زمینه کتابخوانی اعم از مسائل صنفی، فروش، اجرایی و…  مسائل مهم و کاربردی  فرموده اند که امیدواریم وزیر محترم ارشاد این رهنمودها را اولویت بندی کنند و اجرا کنند تا باعث پویایی و رونق در بازار نشر و همچنین ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین مردم شود.

ناظری در ادامه گفت: همچنین در سازمان حفظ آثار در حال نگارش طرح جامعه کتاب و کتابخوانی در بسیج هستیم و در نظر داریم با سازماندهی موسسات و انتشارات بسیج, مثلث ترویج, تولید و توزیع کتاب دفاع مقدس را با ایجاد فروشگاه های زنجیره ای کتاب دفاع مقدس در سراسر کشور و ایجاد کتاب خانه های تخصصی در قدم اول در سازمان بسیج و سپس در جامعه برداریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس