اي كاش دولت محترم هم به قانون احترام مي‌گذاشت و اين نمايشگاه‌ و نمايشگاه هاي مشابه، كه پربازديد هستند را در شهر برگزار نمي كرد.

به گزارش مشرق، دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام یادداشتی کوتاه در انتقاد از عدم اجرای مصوبه شورای شهر برای برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب انتقاد کرد:

«نقش رسانه‌ها در آگاهي بخشي و پيشرفت جامعه انكار ناپذيره. خيلي علاقه داشتم كه بين اهالي رسانه و در جشن سالانه‌شون در نمايشگاه مطبوعات و رسانه‌ها شركت مي‌كردم اما به رغم ميل باطني بدليل پايبندي به قواعد و مقررات شهر كه ضامن سلامت، پاكيزگي و آرامشه، از حضور در جمع اين عزيزان محروم شدم.
 
با احداث مجموعه شهر آفتاب و مصوبه شوراي اسلامي شهر تهران مقرر شد همۀ نمايشگاه‌هاي پربازديد در اين مكان برگزار بشه. رعايت اين مصوبه و مقررات مشابه اونه  كه در كاهش ترافيك و آلودگي شهرمون مؤثره. اي كاش دولت محترم هم به قانون احترام مي‌گذاشت و اين نمايشگاه‌ و نمايشگاه هاي مشابه، كه پربازديد هستند را در شهر برگزار نمي كرد. علاوه بر اون مصلي كار ويژه خودش رو داره و جاي برگزاري نمايشگاه‌ها و فعاليت‌هاي اقتصادي نيست. وقتي ما متوليان امر و مسؤولان به قانون و حقوق مردم احترام نگذاريم چه توقعي از شهروندان مي‌توانيم داشته باشيم؟
 
ديروز اختتاميه نمايشگاه مطبوعات بود. ضمن تشكر و قدرداني از زحمات تلاشگران عرصه رسانه آرزو مي‌كنم كه در زمينۀ رسالت شون براي آگاهي بخشي و حل معضلات فراگير آحاد مردم از طريق پيگيري موضوعات از متوليان امر براي اجراي دقيق تكاليف و رعايت قانون موفق باشن.
به اميد پيشرفت و سربلندي ايران اسلامي.»

منبع: اینستاگرام شخصی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    چه عجب بلاخره یکی این حرف را زد دولت خیلی بی مسئولیتی می کند شورشو دراورده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس