کد خبر 654216
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

دارنده مدال طلای مسابقات جام جهانی ووشو گفت: پیش از اعزم به چین از ناحیه دنده با شکستگی روبرو شدم و با همان شرایط در چین مبارزه کردم.

به گزارش مشرق، محسن محمدسیفی در مورد کسب مدال طلای مسابقات جام جهانی چین، اظهار داشت: مسابقات جام جهانی ووشو طی چند روز گذشته (با حضور مدال‌آوران رقابت‌های جهانی سال 94) در چین برگزار شد و در واقع بهترین‌های دنیا در هر وزن حضور داشتند. مسابقات به همین دلیل از کیفیت فنی بسیار بالایی برخوردار بود و رقابت‌ها بین همه ورزشکاران حساس و نزدیک برگزار شد.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون در ادامه، گفت: از قبل اعلام کرده بودند که مسابقات بدون کلاه و هوگو برگزار می‌شود و به همین دلیل در زنجان به همین شکل تمرین می‌کردم که متاسفانه از ناحیه دنده با شکستگی روبرو شدم و این موضوع واقعا برایم دردسرساز شده بود. به همین دلیل در طول مسابقات از فنون بالا استفاده می‌کردم تا مصدومیتم بیش از این گریبان‌گیرم نشود.

سیفی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی گویا همه چیز دست به دست داده بود تا من با شرایط ایده‌آل راهی چین نشوم. دقیقا دو روز قبل از اینکه به چین اعزام شویم آنفولانزا گرفتم که واقعا اصلا شرایطم ایده‌آل نبود، اما به لطف خدا تا روز مسابقات وضعیتم ایده‌آل شد و توانستم مبارزه کنم.

وی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: آخرین مبارزاتم مربوط می‌شد به حضورم در فینال مسابقات لیگ برتر که پس از آن دیگر در هیچ رقابتی مبارزه نکرده بودم، به نظر خودم در دو مبارزه‌ای که در چین داشتم عملکردم عالی بود و از مبارزاتم راضی هستم. خوشحالم از اینکه توانستم یک مدال طلای دیگر به مدال‌هایم اضافه کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس