مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به واکنش اصلاح طلبان به انتخاب ترامپ در آمریکا گفت: انتخاب ترامپ مدعیان اصلاحات را بیشتر از کلینتون داغدار کرده است، یکی تیتر میزند «مجسمه آزادی اشک ریخت» و توضیح نمی دهد مگر در انتخاب روسای جمهور قبل مجسمه آزادی بشکن زده بود؟

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به واکنش اصلاح طلبان به انتخاب ترامپ در آمریکا گفت: انتخاب ترامپ مدعیان اصلاحات را بیشتر از کلینتون داغدار کرده است، یکی تیتر میزند «مجسمه آزادی اشک ریخت» و توضیح نمی دهد که مگر در انتخاب سایر روسای جمهور آمریکا مجسمه آزادی بشکن زده بود؟

شریعتمداری ادامه داد: آن یکی از زلزله ترامپ به وحشت افتاده و غش می کند؛ انگار بقیه روسای جمهور آمریکا فرشته هائی بوده اند که چون از روی کوره پزخانه پرواز کرده بودند بالهایشان سوخته بود.

وی افزود: در این این میان گریه فتنه گران در عزای کلینتون خنده دار است و یاد آور  ماجرای کسی است که بعد از شکست عشقی یکی دیگر خطاب به معشوقه طرف می گفت «تیر مژگان تو از عینک پشت … خورد به قلب بغلی بنده را کشت!»
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    0 0
    جناب اقای شریعتمداری ،بحث اصلی اینه که کلینتون حامی لیبرالیسمه و اصلاح طلبها هم لیبرال هستن ،حقوق بشر و برابری جنسیتی و از این مخرفات !!ولی خوب سوالی که مطرح میشه اینه که به این قشر اصلاح طلب چگونه میشه اعتماد کرد درحالی که از بوجود اوردنده داعش یعنی کلینتون حمایت میکنند کسی که خواهای تجزیه و نابودی ایرانه !!!آیا چشمشاشون به سیاستهای کثیف کلینتون در منطقه بسته شده !!!یا نه اصلابراشون مهم نیست دنبال گمشده خودشون یعنی ذوب شدن در امریکا میگردن و با پیروزی ترامپ این ارزو شاید براشون سخت تر شده !!
  • مرد ایرانی ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    0 0
    ترامپ فردی تاجر و اهل معامله اقتصادی هست و دنبال منافع اقتصادی می گردد ولی هیلاری مادر بزرگ داعش و خانم معلم وهابیت و پرچم دار توطئه های خونین بود!!!! امیدوارم دولت یازدهم دیگر تکرار نشود . احتمال بسیار زیاد ترامپ با روسیه روابط خوبی برقرار می کند و اوضاع سوریه خوب میشود و لذا ایران می تواند کاری کند که همه تحریمهای اقتصادی در زمان ترامپ برداشته شود چون ترامپ مستقیم از بازار تجارت مالی به کاخ سفید آمده است!!! فقط با سیاست حساب شده سران ایران روابط ترامپ با ایران هیچگاه وارد چالش و تشنج نخواهید شد اگر و تنها اگر دولت یازدهم برود در تاریخ و دیگر تکرار نشود!! لطفا نمایش دهید
  • هما ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    0 0
    برای ما فرقی نمیکنه کدامش باشد اما ان خانم کلینتون که حامی فتنه بود و خواستار اصلاحات در ایران و به عبارتی اصلاح طلب؟؟؟ همان که مدعی تقلب در انتخابات ایران بود الان که در جامعه امریکائی تظاهرات هست . این خانمه مردم را به ارامش و احترام به قانون دعوت میکنه. نمی دانم توانستم در پشت پرده منظورم را بیان کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    0 0
    یکی تیتر میزند «مجسمه آزادی اشک ریخت» و توضیح نمی دهد که مگر در انتخاب سایر روسای جمهور آمریکا مجسمه آزادی بشکن زده بود؟ این یه تیکش عالی بود خخخخخخخخخخخخ
  • ملت ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    گل گفتی حاج حسین نور چشم مظلومان خط تلفن هیلاری با اصلاح طلبان از کار افتاد. مامان داعش حالش. خوب نیست. از تمام اصلاح طلبان تقاضا دارم برای ارامش این روح خبیث از هیچگونه توطئه ' خیانت و وطن فروشی و خود فروشی کوتاهی نکنند
  • ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    اگه در برابر نظام سه طیف سیاسی اصلاح طلب اصولگرا و اپوزوسیون داشته باشیم بنظرم شکست برجام بنفع اپوزوسیونه و بضرر همه است و این در دراز مدت به کم شدن مشارکت در انتخابات آتی و دلسردی سیاسی منجر میشه خدا لعنت کنه رسانه های بی بی سی و ...رو که مردم رو گمراه میکنن
  • مرتضیsk ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    ترکی الفیصل (شوهر جدید مریم رجوی و رئیس اسبق استخبارات سعودیآ) هم به جمع دلواپسان لغو "فتح الفتوح" اضافه شده و به ترامپ پیغام داده که ابطال آن عواقب دارد ! آیا او عوض شده و نگران منافع ملی ما هست ؟؟
  • کیان ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    هیچکدام از روسای جمهوری آمریکا اگر فراماسون نباشد در اداره امور کشور دخالت داده نخواهد شد. حتی بیشتر مسئولین کشورهای دیگر که تحت سلطه سیاسی آمریکا اداره می شوند نیز فراماسون هستند. یعنی آنها آمریکا و دنیا را با شبکه فراماسونری خود اداره می کنند و اینکه یک نفر بیرون از شبکه وارد شود اصلا محال است. نمونه بارز آن ایران است که خارج از این دایره در حال فعالیت است و حکومتی مستقل دارد که دنیا در مقابل او قرار گرفته است و از همه مهمتر اعتقاد و تفکر شیعه است که مد نظر آنهاست. هرجا تشیع باشد آنها یک بحران در آن منطقه ایجاد می کنند. همه این بازیها در آمریکا برای این بود که دنیا فکر کند که واقعا در آنجا دموکراسی مسئولین را انتخاب می کند. این اغتشاشات نیز مانند پیام آن طوطی است که بازرگان از هند برای طوطی خود آورد. این یک پیام برای ایران است که می توان براندازی را شکل داد و همه آن یک نمایش است برای آموزش افکار مردم کشورهای دیگر. انتخابات سال 96 انتخاب یک رئیس جمهور نیست بلکه در پشت آن یک برنامه عظیم طرح ریزی شده است.
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    شما را هم از همه بیشتر خوشحال کرد
  • اجلّه ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    آقای شریعتمداری که خداوند ایشان را برای انقلاب و کشور ما حفظشان کند در مورد خاطرجمعان دیروز و دلواپسان امروز به شیرین ترین بیان حقیقت را گفته است.
  • محمود ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    دمت گرم حاج حسین برجک زن
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    حاج حسین خیییییییییییییییییییییییییلی باحالی
  • عاشق شریعتمداری ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    آمریکاییا سال 88 مدام بیانیه میدادن و در امور داخلی ما دخالت میکردن. حالا چرا وزیر خارجه ما عرضه نداره مقابله به مثل کنه ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس