کد خبر 653826
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷

وزیر فناوری و ارتباطات از کاهش نرخ مکالمه زائران به 550 تومان در دقیقه و تلاش برای رفع کمبودهای زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش مشرق،  محمود واعظی عصر امروز در حاشیه بازدید از مواکب مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با تشکر و قدردانی از نیروهای مردمی اظهار کرد: مردم به صورت خودجوش و با همت حاضر شدند و در این مسیری که من می‌آمدم، همه چیز را برای زائران فراهم کردند.

وی با تشکر از استانداری استان و فرماندار خرمشهر، ادامه داد: مسؤولان انصافاً یک فضای بسیار تمیز و بسیار خوبی را برای زائران آماده کردند، که حضور در آن مایه آرامش و دارای فضای روحانی است.

وزیر فناوری و ارتباطات با تأکید بر اینکه ما هم همانند مردم خودجوش، به سهم خودمان در حال تلاش هستیم، گفت: تلاش ما این است که زائران هیچ کمبودی از نظر اینترنت، موبایل و هر وسیله‌ای ارتباطی نداشته باشند.

واعظی مطرح کرد: آن چیزی که مربوط به ما است و همه زیر ساخت‌های لازم در سرزمین خودمان را به وجود آوردیم، به طوری که اکنون هر 3 اپراتور ما سرمایه‌گذاری خوبی را انجام دادند.

وی با تأکید بر اینکه امکانات ما به صورتی است که اکنون در مرز شلمچه حدود 10 نفر قادر هستند که تماس بگیرند، بیان کرد: ما از دو ماه گذشته در ارتباط بودیم و هفته گذشته با دعوت از وزیر ارتباطات عراق برای حضور در تهران، ارتباطی را برقرار و قرارهایی را میان ایران و عراق گذاشتیم.

وزیر فناوری و ارتباطات در پایان از وجود و پوشش دو سیم‌کارت عراقی و ایرانی خبر داد و گفت: برای تماس تخفیفی مدنظر گرفته شده است و یک‌هزار تومان مکالمه را به 550 تومان تبدیل کردیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس