کد خبر 653818
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که برای سخن گفتن در خصوص بهبود روابط این کشور با آمریکا زود است.

به گزارش مشرق، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که برای سخن گفتن درباره بهبود روابط روسیه و آمریکا بعد از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور، هنوز زود است.

وی امروز پنجشنبه در نشست خبری هفتگی خود گفت: در حال حاضر ترامپ در حال تشکیل تیم خود است و این امر زمان مشخصی نیاز دارد. بعد از کامل شدن تشکیل تیم جدیدی که آمریکا را هدایت خواهد کرد، دولت جدید این کشور، اولویت‌های سیاست خارجی و اهداف خود را اعلام خواهد کرد.

زاخارووا افزود: ما قبل از انتخابات اظهاراتی از ترامپ شنیدیم، برخی از این اظهارات، امیدوارانه بود، اما باید درک کنیم که بهبود روابط دوجانبه و خارج کردن این روابط از این بن بست، ماموریتی است که برخی اشخاص حرفه‌ای آن را بر عهده گفته‌اند.

وی خاطر نشان کرد که موضع روسیه کاملا آشکار است و ما آماده هکاری و برقراری روابط طبیعی هستیم و چیز مهمتر این است که ما بدانیم، از سرگیری روابط دوجانبه به شکلی که ما را به پرتگاه ببرد، جنایت محض است.

دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با کسب حد نصاب آرا پیروز کارزار انتخابات ریاست جمهوری شد و به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا انتخاب گردید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس