کد خبر 653799
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

رییس فیفا اعتقاد دارد فوتبال به شخصیت هایی چون ژوزه مورینیو نیاز دارد.

به گزارش مشرق، جیانی اینفانتینو در مصاحبه خودش با رسانه های ایتالیا عنوان کرده یکی از طرفدارهای ژوزه مورینیو است و همچنین تاکید کرده فوتبال به چنین شخصیت های بزرگی نیاز دارد.

اینفانتینو به شبکه Sky Sports ایتالیا گفته:مورینیو در فوتبال مشارکت داشته و با ایده ها و روش کاری اش به مشارکت در فوتبال ادامه خواهد داد. مشخصا شما یا او را دوست دارید و یا از او متنفر خواهید بود و من به گروه اول تعلقدارم. ما به افرادی چون او در فوتبال نیاز داریم.
 
به خالقانی که افکارشان را بر زبان می آورند و همیشه دیپلماتیک رفتار نخواهند کرد نیاز داریم و مورینیو جزو بزرگترین شخصیت ها است. او اسطوره فوتبال است.

رییس فیفا همچنین اعتراف کرده از کودکی طرفدار باشگاه اینتر ایتالیا بوده است. اینفانتینو در این مورد گفته:مثل یکی از آن ها ویروس هایی است که در کودکی مبتلا می شوید. پدرم طرفدار بزرگ اینتر بود و نخستین بازی که با او به ورزشگاه رفتم یکی از دیدارهای اینتر در سن سیرو بود.
 
زمانی که وارد ورزشگاه می شوید دیگر به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنید. برای پیولی و البته همه مربیان آرزوی موفقیت می کنم. حالا که رییس فیفا شدم، باید بی طرف باشم. باید سوئیسی باشم.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس