توصیه می کنم از فرصت به دست آمده برای ترویج معارف دینی و ایجاد شور حسینی و بصیرت دینی در میان عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) فروگذار نکنید و اخلاص در عمل و مجاهدت در راه خدا را همیشه مد نظر داشته باشید.

به گزارش مشرق، حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی، مراجع عظام تقلید، به طرح ملی علمدار کربلا در ایلام پیامی صادر کردند که در زیر  مشروح آن را می خوانید: 

 بسمه تعالی

 موج عظیم زائران اربعین حسینی که هر ساله با عشق و ارادت فروان به زیارت مولای عاشقان ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) می روند بیانگر ایمان و اخلاص و اعتقاد راسخ ایرانیان و شیعیان جهان به اهل بیت (علیهم السلام) است.

 خدمتگذاری به این عزیزان، همراه با اخلاص و ارادت به امام حسین (علیه السلام) در ایام اربعین، موجب عنایت و شفاعت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) در روز قیامت و بلکه عنایت ویژه آن امام همام در این دنیا خواد بود.

 اینجانب ضمن عرض ارادت به خادمان و زائران حسینس و همچنین مهمانان محترمی که از آستان مقدس حضرت اباالفضل العباس (علیه السلام) برای شرکت در همایش علمدار کربلا به ایران اسلامی تشریف آورده اند، توصیه می کنم از فرصت به دست آمده برای ترویج معارف دینی و ایجاد شور حسینی و بصیرت دینی در میان عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) فروگذار نکنید و اخلاص در عمل و مجاهدت در راه خدا را همیشه مد نظر داشته باشید.


منبع: شبستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس