کد خبر 653370
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

فریبا نادری با اشاره به اینکه برای رفتن به کربلا نذر کرده است، از ناراحتی اش به دلیل زیارت نکردن حرم امام حسین (ع) در اربعین سال جاری سخن گفت.

به گزارش مشرق، فریبا نادری بازیگر عرصه تلویزیون گفت: حس و حال و فضای موجود در پیاده روی اربعین را تنها افرادی احساس می کنند که در چنین موقعیتی قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: تصور می کنم شاید روایت حس وحال حضور در حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) در ایام اربعین برای افرادی که به این مکان مقدس نرفته اند، شیرین باشد چراکه به طور یقین موقعیت مقدسی را از دست داده اند که تاکنون به هر دلیلی نتوانسته اند، بروند.
 
بازیگر سریال "مروارید سرخ" تصریح کرد: حضور در فضای مقدس کربلا حس و حال بسیاری خوبی برای فرد رقم می زند، همانطور که وقتی به زیارت آقا امام رضا (ع) در کشور خودمان می رویم و روحیه خوبی پیدا می کنیم، حال اگر نزد امامی برویم که شیعیان ارادت خاصی به ایشان دارند، به طور یقین حال خیلی بهتری پیدا می کنیم.

نادری درا دامه صحبت های خود همچنین اظهار کرد: اگر امسال سرکار نبودم، صد در صد نذر داشتم که به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بروم و همه ناراحتی ام این است که این اتفاق، امسال محقق نشده است.
 
بازیگر سریال تلویزیونی "فاکتور هشت" در بخش دیگری از صحبت های خود توضیح داد: به دلیل اینکه تصویربرداری "پرستاران" هنوز ادامه دارد  نمی توانم برای سریال دیگری قرارداد ببندم و به دلیل همزمانی تصویربرداری این سریال با دیگر آثار، حضور در سریال‌های دیگر را نپذیرفتم مانند پیشنهادی که برای ایفای نقش در سریالی ویژه ماه محرم داشتم اما آن را قبول نکردم.

بازیگر سریال "پرستاران" یادآور شد: یک سال کار نکردم که پیشنهاد خوبی دریافت کنم و در شرایط فعلی، هرطور که شده پای این پیشنهاد یعنی سریال "پرستاران" می ایستم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما هر روز برای تصویربرداری سریال "پرستاران" آفیش می شویم و تصور می کنم تصویربرداری تا چند ماه آینده ادامه پیدا کند.

گفتنی است، در سریال تلویزیونی "پرستاران" به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه کنندگی داوود هاشمی، هنرمندانی همچون مهرانه مهین ترابی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، میرطاهر مظلومی، فریبا نادری، فاطمه گودرزی، عاطفه رضوی، سیاوش خیرابی، مهوش صبرکن، مهدی صبایی، حسن اسدی، حسین سلیمانی و ایمان باقری به ایفای نقش می پردازند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 182 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    0 0
    نذرها مقدمه میخواد متاسفانه شما از زمان نذرتون تا اداء آن مقدمشو که همان حجابتان بوده را آماده نکردید .
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    0 0
    ان شاءالله زیر سایه سیدالشهدا(ع) به تمام فضائل اخلاقی و از جمله حجاب واقعی آراسته شوید و زیارت سیدالشهدا(ع) هر سال نصیبتون بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس