کد خبر 653186
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

در برنامه امشب پایش کارشناسان درخصوص بایدها و نبایدهای ارائه خدمات شهری به حاشیه نشینان کلانشهرها بحث و تبادل نظر می کنند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه یک، محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، عبدالله فتح اللهی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهر تهران و حسن شیخی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی مهمانان حضوری و علیرضا ساوری مدیرکل پیشگیری های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری قوه قضائیه و محمدرضا واعظ مهدوی معاون توسعه امور علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مهمانان تلفنی برنامه امشب 18 آبان پایش هستند.
 
استحکام بناها و سازه های سکونت گاههای غیررسمی، برنامه های تشویقی و پیشگیری از گسترش حاشیه نشینی از مهمترین محورهای برنامه امشب پایش را تشکیل می دهد. در سوال نظرسنجی برنامه هم پرسیده شده است: آیا موافقید شهرداری به هموطنان حاشیه نشین خدمات شهری ارائه کند؟
1 بله   2- خیر. بینندگان می‌توانند برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه موردنظر را به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۱۱ ارسال کنید.

پایش به تهیه کنندگی محسن رفیعی، و اجرای مرتضی حیدری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که امشب حوالی ساعت 23:15 از این شبکه پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس