کد خبر 652805
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲

گوش حسین کشاورز دانش آموز پایه هفتم مدرسه خاتم‌الانبیاء شهر دندی در شهرستان ماهنشان بر اثر تنبیه معلم خود پاره شد.

به گزارش مشرق، این اتفاق که در 14 مهرماه امسال به وقوع پیوسته و پدر حسین را حسابی از کار زندگی انداخته و آموزش و پرورش نیز به گفته وی صدایش را در نمی‌آورد.

در روز 14 مهرماه گویا معلم حسین و برخی از معلمان این مدرسه چند ساعتی دیر به سر کلاس رفتند و دانش آموزان نیز با این فکر که دیگر امروز معلم نخواهد آمد به منزل برمی‌گردند اما بعد از مدت کوتاهی خبر می‌رسد که معلم آمده که دانش‌آموزان دوباره راهی مدرسه می‌شوند.

زمانی که حسین سر کلاس می رود معلم (ب_الف) این دانش آموز را مورد تنبیه قرار می‌دهد که بر اثر آن گوش حسین پاره می‌شود.

پدر حسین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: از دست معلم شکایت کردم و معلم که در نخستین جلسه دادگاه شرکت نکرد بعد از جدی‌تر شدن قضیه و نظر دادگاه بر صادر شدن حکم جلب مجبور شد به دادگاه بیاید.

وی افزود: پزشکی قانونی هم نظرش را داده و قرار است یک ماه دیگر معاینه مجدد انجام دهند.

پدر دانش‌آموز مدرسه خاتم‌الانبیاء شهر دندی با بیان اینکه به آموزش و پرورش هم نامه داده‌ام، عنوان کرد: آنها قصد سرپوش گذاشتن بر این موضوع را داشتند و درخواست داشتند که شکایت نکنم و فکر می‌کنم آموزش و پرورش استان را در جریان نگذاشتند.

کشاورز ابراز کرد: می‌خواهم بدانم آیا معلم با پسر من مشکل دارد و یا اینکه خودش مشکل روانی دارد.

وی با بیان اینکه یک ماه است از کار و زندگی افتاده‌ام، اظهار داشت: اگر بلایی سر پسرم بیاید تکلیف چیست، پزشکان گفته‌اند اگر به گوش حسین آب برود امکان مشکلات روانی و عقلی وجود دارد.

طبق گفته پدر حسین مسئولان آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان بعد از این اتفاق حتی برای جویا شدن حال این دانش‌آموز هم به خانواده کشاورز سر نزده‌اند.

وی با گلایه از مسئولان آموزش و پرورش گفت: فکر می‌کنم از سادگی و بی‌سواد بودن من سوء استفاده می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 15
  • ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    0 1
    ایا کسی هست بچه ها را از چنگال معلمان نجات بده
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    1 0
    معلومه یک دقیقه سر کلاسی که 40 تا دانش آموز نوجوان تازه به بلوغ رسیده داره نرفتی
  • 182 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    0 0
    پرده گوش درسلامت روح و روان تعادل فرد خیلی تأثیرداره خدابه این بچه رحم کند .
  • ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    0 0
    یعنی بعضی از این به اصطلاح معلمان از سر پیدا نکردن شغل معلم شدند و کلاس رو با طویله اشتباه گرفته اند .
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    1 1
    در پاسخ به ناشناس محترم : اگر همچین بلایی سر فرزند خودتان هم میامد بازم همین حرف رو میزدید ؟ دانش آموز وقتی وارد مدرسه میشه امانت مردم هست ، بخدا اگر فرزند من بود مدرسه رو روی سر اون مدیر نالایق خراب می کردم.
  • علی ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    0 1
    ناشناس۱۸:۵۷ - شماهاهرچی بهتون بدن بازم صداتون درمیاد
  • ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    0 2
    من در دهه 60 شاهد كتكهاي وحشيانه زيادي در مدرسه بودم اما فكر مي كردم نسل معلمهاي و.... منقرض شده هركسي نبايد معلم شود.
  • زهرا ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    0 0
    متاسفم آقای کشاورز
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    0 0
    آخه یکی نیست به این معلم بگه آخه بتوچه که درس میخونن یا غیبت میکنن درس خوند نمره بده غیبت کرد غیبت بزن حالا اگه مشکلی برای سلامتی این بچه بوجود بیاد ارزشش رو داره والله هیچی ارزش سلامتی رو نداره
  • معلم ابتدایی ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    1 0
    معلم باید خیلی مراقب رفتار رفتارش باشد معلمی واقعا شغل انبیا است. چرا که باید انسان را تربیت کند، که هیچ هدفی در خلقت از این بالاتر نیست. اگر کسی اشتباهی انجام می دهد باید پاسخگوی رفتارش باشد.اگر چه معلم باشد. اما ایا همه درک درستی از شرایط معلمی دارند؟ یا مثل اون دوستی که اولین کامنت رو گذاشته خبر از حال و روز معلم و کلاس درس ندارند. نمونه ای رو برای شما بیان می کنم: مدتی پیش دانش اموزان را برای بازدید از یک کتابخانه عمومی به یکی از کتابخانه های شهر قم بردیم.پس از مدت زمانی که گذشت، خانمی که مسئول بخش کتاب کودک و نوجوان بود، گفت: از سر وصدای دانش اموزان سردرد گرفتم و الان یک قرص مسکن خوردم تا سرم خوب شود. و ادامه داد: شما چطور این همه سر و صدا را تحمل می کنید. این فقط یک مورد بود. چند جای دیگر که دانش آموزان را بردیم باز چنین صحنه هایی داشتیم. عزیزان پس زود قضاوت نکنند.
  • ناشناس ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    0 1
    دوست عزیز هر کاری سختی خودشو داره اگر معلم نتونه این سختیو تحمل کنه که شغل انبیا رو یدک نمیکشید یه ذره به اعصابمون مسلط باشیم
  • س ح ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    0 1
    به الله قسم میخورم که : در دوران دانش آموزی ما ، معلم ها شکنجه میدادن بچه ها رو ، مثلا در زمستان میگفتن دستتون رو بزار توی برف تا کامل قرمز بشه و بعد با کابل برق میزدن پشت دست بچه ها !!! یا اینقدر بچه ها رو کتک میزدن که خوشون خسته میشدن!!! لعنت خدا به اون معلم ها. ( همه بچه ها رو از درس و مدرسه متنفر کردند)
  • محمدی ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    0 1
    با سلام معلمی شغل انبیاست وقتی اختلاس های چند صد میلیاردی در سطح کشور شد کسی صدایش را در نیاورد و گفتند که در فلان صندوق معوقه داریم نه اختلاس من نمی دانم چرا این مسئله آنقدر بزرگ شده که تیتر اول روزنامه های کشور شده هنوز چیزی ثابت نشده . که روزنامه های کشور این همه سرو صدا راه انداختند وقتی به روزنامه ها در رابطه کم بودن حقوق و مزایای فرهنگیان گفته شد کسی صدایش در نیامد . راستی هیچ معلمی روانی نیست .
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    0 2
    اینجا هم داره میشه مثل پاکستان هر بلایی دلشون می خواد سر بچه ها میارن هیچ کس هم صداش در نمیاد
  • وحید ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
    0 1
    بجای اینکه تو گزینش معلم ها نماز خوندنشون رو چک کنید و کفن میت ازش بپرسین ببینید تعادل روانی داره و به ارزش های اخلاقی پایبند هست یانه
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
    1 0
    چرا بی خودی حرف میزنید بچه های این دوره زمونه واقعا غیر قابل کنترل هستن
  • ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    وقتی دارن سربازمعلمهای 15سال قبلومیارن سرکاربایدم شاهداینگونه مشکلات باشیم خدابه دادآینده بچه هامون برسه خداکنه زودترامام زمان بیادراحت بشیم
  • امید ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    0 0
    هیچ معلمی روانی نیست؟ چه حرف خنده داری من خودم سر همین کتک خوردن از دست معلم وحشیمون 4 سال ترک تحصیل کردم هنوزم آثار افسردگی در من از بین نرفته
  • امید ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    0 0
    معلم میتونه کلاس راهشون نده مدیر میتونه اخراجشون کنه ولی کتک زدن توجیه نا پذیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس