وزیر دفاع گفت: هر عاملی که بخواهد ثبات امنیت را به هر صورتی مخدوش کند، برنمی‌تابیم و حتما مقابل ترویج بی‌ثباتی در منطقه یا ایجاد عوامل و عناصری که تداوم بخش این موضع بی ثباتی و ناامنی باشد، می‌ایستیم.

به گزارش مشرق به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  امروز در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: زمینه مشترک همکاری ما با سوریه و روسیه مربوط به اهداف و راهبردهایی است که ما در سطح منطقه و جهان داریم.
 
وی با بیان اینکه این موضوعات مربوط به اهداف و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد:‌ هر عاملی که بخواهد ثبات امنیت را به هر صورتی مخدوش کند، برنمی تابیم و حتما مقابل ترویج بی ثباتی در منطقه یا ایجاد عوامل و عناصری که تداوم بخش این موضع بی ثباتی و ناامنی باشد، می‌ایستیم.
 
وزیر دفاع تصریح کرد: تا زمانی که امنیت به منطقه بازگردد و ریشه های گروه های تروریستی و تکفیری از بین برود، ما هستیم و در کنار این دولت‌ها خواهیم بود.
 
دهقان گفت: حضور پر نشاط و گسترده رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها دال بر این است که هم رسانه ها و هم مردم به وجود رسانه های فعال و پر نشاط ارج می گذارند و اهمیت می دهند و هم آن‌ها تاثیر خود را بر جامعه می توانند ببینند.
 
وی ادامه داد: مطبوعات و رسانه ها بیشتر باید به سمت حرفه ای رفتار کردن حرکت کنند چون شکل دهی افکار عمومی آگاه سازی جامعه و نقش رکن اساسی حفظ و صیانت از سلامت جاودانه امت از وظایفی است که به عهده رسانه ها است و اگر این نقش را عمیق ودرست ایفا کنند به نقش ناشی از فلسفه وجودی حرفه شان ایفا کرده اند.
 
دهقان گفت: الان رسانه ها با این هدف فاصله دارند باید مردم و رسانه ها بلوغ خود را دراین زمینه بالا ببرند و از شلوغ کاری به سمت بستر سازی حرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس