انتشار خبر تجاوز یکی از مجری‌های صدای آمریکا به همکارش بازتاب گسترده‌ای در میان رسانه‌های عرب‌زبان و کاربران عرب داشت.

به گزارش مشرق، «الهام ستاکی» مجری سابق صدای آمریکا بود، وی 5 سال پیش در برنامه «روی خط» با «مهدی فلاحتی» دیگر مجری این شبکه اجرای مشترک داشت اما توسط فلاحتی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت.

الهام ستاکی در ویدئویی افشاگرانه از این خاطره تلخ خود سخن گفت. او اعلام کرد فلاحتی بارها و بارها به من پیشنهاد داد با یکدیگر به بیرون برویم اما قبول نکردم تا اینکه به خود اجازه داد به بهانه‌های مختلف از نظر فیزیکی و در محیط کار به من نزدیک‌تر شود و یک روز آنچه نباید رخ می‌داد، اتفاق افتاد.
 
بازتاب فساد اخلاقی صدای آمریکا در رسانه های عربی 

انتشار این خبر در رسانه‌های عرب‌زبان و توئیترهای این رسانه‌ها و نیز کاربران عرب بازتاب گسترده‌ای داشت که به چند نمونه از آنها در این گزارش اشاره می‌شود.

وبگاه «ارم‌نیوز» امارات به نقل از رسانه‌های ایرانی نوشت: الهام ستاکی مجری ایرانی که در صدای آمریکا  (VOA) کار می‌کند اعلام کرد توسط همکارش «مهدی فلاحتی» مورد تجاوز قرار گرفته است.
 
بازتاب فساد اخلاقی صدای آمریکا در رسانه های عربی 

ستاکی گفت: پس از اینکه من از فلاحتی شکایت کردم ، از صدای آمریکا اخراج شدم اما فلاحتی همچنان در این شبکه کار می‌کند؛ مدیران ارشد صدای آمریکا برخی دیگر از کارمندان را به دلیل اینکه به نفع من شهادت دادند، از کار اخراج کردند.

هفته‌نامه «وطن» که هفته‌نامه‌ای مستقل است و در آمریکا به چاپ می‌رسد ، نیز نوشت: کاربران شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و توئیتر فایلی ویدئویی از مجری ایرانی « الهام ستاکی» که در صدای آمریکا کار می‌کرده، منتشر کردند و مجری مذکور در این ویدئو فاش می‌کند توسط همکارش «مهدی فلاحتی» مورد تجاوز قرار گرفته است.
 
بازتاب فساد اخلاقی صدای آمریکا در رسانه های عربی 

روزنامه اینترنتی «صدی» متعلق به عربستان هم این خبر را بازتاب داد و اعلام کرد: الهام ستاکی مجری صدای آمریکا فاش کرد همکارش وی را در محل کار مورد تجاوز قرار داده است.

از دیگر وبگاه‌های منتشر کننده این خبر وبگاه «الغد‌نیوز» است ، وبگاهی که صفحه‌ای اختصاصی برای اخبار مصر و عربستان در کنار اخباری از سایر جهان دارد؛ در خبر این وبگاه نیز صحبت‌های الهام ستاکی به صورت نقل‌قول مستقیم آمده است.

این رسوایی توسط پایگاه یمنی «نبض حضرموت» نیز منتشر شد.

از دیگر رسانه‌های منتشر کننده این خبر می‌توان به وبگاه «المرصد» عربستان سعودی و«المدینه» اشاره کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • محسن ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    2 7
    فساد اخلاقی اونا حقیقت داره ولی فساد اخلاقی ما دروغه؟؟؟ تا کی میخوای گناهان خودی ها رو تبرِئه کنید؟؟؟
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    0 0
    اگه رسانه های عربستان منتشر می کنند برای دشمنی با ایرانی هست و نه ضدیت با صدای امریکا
  • ناشناس ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    5 1
    کسی درصدد تبرئه خودی ها نیست، ولی این آقا (مهدی فلاحتی) کسی است که در مورد همه قضاوت می کند، وبه خود اجازه اظهارنظر می دهد، پس بقیه هم حق دارند در مورد او اظهارنظر کنند،ایشان در مورد پرونده ای که مربوط به شش سال پیش است صحبت می کند، وسوالی که مطرح است اینست که آیا این جرم به اثبات رسیده است که شما آقا محسن ار لفظ گناهان خودی هااستفاده می کنید؟ !!! جز اینکه حرفهای مهدی فلاحتی برای شما سند باشد!!!!قطعاً من وشما قاضی ودادستان نیستیم ، حتی درباره قضیه مهدی فلاحتی هم همین را می گویم تا متناقض حرف نزده باشم، جرم باید در دادگاه اثبات شود و قطعاً کسی که مرتکب جرم شده باشد باید مجازات شود، حالا هر که می خواهد باشد، چه خودی وچه غیر خودی
  • علی ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    0 1
    مثل این که شماباخودت مشکل داری پاشوبیاچندتاازفسادهای اخلاقیت بگوببینم که میگی چیاست؟
  • محسن ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    0 0
    علی جان قبل از جواب دادن ببین چی نوشتم برادر بعدش خوووب فکر کن تا جواب بدی
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    0 0
    چه ربطی داره؟ لوس بازی درنیاور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس