کد خبر 652761
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار با اعلام ورود اندک پرتقال قاچاق به بازار و عرضه آن خارج از میادین تره‌بار قیمت آن را 5 برابر قیمت پرتقال داخلی اعلام کرد

به گزارش مشرق، حسین مهاجران رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار، در خصوص تغییرات قیمت میوه در هفته جاری نسبت به هفته گذشته اظهار کرد: قیمت برخی میوه ها از جمله پرتقال در بازار به دلیل عرضه بالا با کاهش قیمت روبرو شد و در میادین تره بار هرکیلو پرتقال شمال بین هزار و 500 تا دو هزار  500 تومان عرضه می‌شود.

وی قیمت هرکیلو پرتقال کوهستان را با کاهش نسبت به هفته گذشته 5 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این نوع پرتقال در بازار با نوع پرتقال قاچاق در بازار رقابت می‌کند و این در حالی است که پرتقال قاچاق 5 برابر قیمت پرتقال رسمی که بین هزار و 500 تا 2 هزار و 500 قیمت دارد به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار قیمت انواع نارنگی در بازار را این گونه اعلام کرد: هرکیلو نارنگی پیش‌رس بین هزار و 500 تا 3 هزار تومان و نارنگی رسمی بین هزار و 500 تا دو هزار تومان در میادین تره‌بار عرضه می‌شود.

مهاجران با بیان ورود نارگیل به کشور طی چند روز گذشته گفت: نارگیل در حال حاضر از کشور سنگاپور وارد ایران می‌شود و تا چند روز آینده از کشور پاکستان نیز وارد می‌شود و درحال حاضر دانه‌ای 4 هزار تومان فروخته می‌شود.
 
وی قیمت هر کارتن آناناس را 85 هزار تومان اعلام کرد و گفت: هر کارتن آناناس با توجه به حجم آناناس‌ها 6 تایی و 8 تایی عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار در ادامه افزود: هرکیلو انار بین هزار تا 3 هزار و 500 تومان و هرکیلو لیمو شیرین بین 2 هزار و 500 تا 3 هزار تومان و هرکیلو پسته تازه 20 هزار تومان در میادین تره‌بار قیمت دارد.

مهاجران در انتها با اشاره به ثابت بودن قیمت گوجه نسبت به هفته گذشته گفت: هرکیلو گوجه گلخانه ای بین 3 هزار و 500 تا 4 هزار تومان و بوته‌ای بین هزار و 500 تا 2 هزار تومان فروخته می‌شود و قیمت‌ها تا ورود بار از مناطق گرمسیری بالا خواهد بود و در این بین قیمت هرکیلو خیار گلخانه‌ای بین هزار و 500 تا 2هزار و 500 و خیار بوته‌ای بین 2 هزار و500 تا 3هزار و500 فروخته می‌شود.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    0 0
    اگر نخوان یه سوزن هم وارد نمیشه کانتینر از چند تا داعشیحجم کمتری داره و کوچکتره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس