پدر شهید مدافع حرم گفت: محرم آخرین بار ۱۵ روز قبل از شهادتش به منزل ما آمد من به همسرم گفتم که به دلم الهام شده که محرم شهید می شود و بر نمی گردد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پدر اولین شهید مدافع حرم، شهید محرم ترک با حضور در غرفه بیست دو دومین نمایشگاه مطبوعات، به بیان خصوصیات اخلاقی فرزندش پرداخت و گفت: محرم اخلاق بسیار خوبی داشت و بسیار فعال بود و می گفت هرجا مسلمانی در عذاب باشد باید به کمکش برویم و من نمی توانم راحت زندگی کنم در صورتی که مسلمانان دیگر در خاک و خون باشند و ما وظیفه داریم به همنوعان مسلمان خود کمک کنیم.محرم در سن 17 سالگی وارد نیروی قدس سپاه شد و به عنوان مربی تخریب و تک تیرانداز مشغول به فعالیت بود.

پدر شهید ترک، از آخرین دیدار خود با فرزندش اینچنین گفت: محرم آخرین بار 15 روز قبل از شهادتش بود به منزل ما آمد. من به همسرم گفتم که به دلم الهام شده که محرم شهید می شود و بر نمی گردد همسرم گفت این چه حرفی است محرم سالم بر می گردد. پس از صرف نهار زمانی که از منزل بیرون می رفت مادرش از زیر قرآن ردش کرد و انگار که پیکرش را از جلوی من می برند و با چشمان اشک آلود او را بغل کردم و به محرم گفتم که این آخرین دیدار من است و محرم گفت نه پدر برای من اتفاقی نمی افتد و من را دلداری داد که ناراحت نمی شوم. شب قبل از شهادت محرم خواب دیدم که محرم شهید شده و یک هو از خواب پریدم و دلهره داشتم که بعد از چند ساعت با من تماس گرفتند که محرم به شهادت رسیده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس