کد خبر 652257
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

فعال سیاسی اصلاح‌طلب نقد خود به دولت را وجود افراد پیر در کابینه عنوان کرد و گفت که دولت یازدهم باید بیشتر از جوانان استفاده کند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمد زارع‌فومنی دبیرکل مردمی حزب اصلاحات عصر امروز (یکشنبه 16 آبان) در نشست «اصلاح طلب خوب، اصلاح بد» که در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار شد، اظهار کرد: ما اصلاح‌طلب و یا اصولگرای خوب و بد نداریم و همه خوبند. اما در این بین نیز 4 «نخاله» هم در بین جریانات دیده می‌شود.

وی درباره معنای اصلاح‌طلب تصریح کرد: اصلاح‌طلب یعنی حُریت، کسی که دروغ و تهمت نمی‌زند و به نظام کشور اعتقاد دارد و  اگر مشکلی هم ببیند آن را بیان می‌کند. 

حجت الاسلام فومنی فومنی بیان کرد: اصلاح‌طلبان  و اصولگرایان همه بر یک بنا هستند و اگر بخواهند همدیگر را از بین ببرند کشتی نظام نابود می‌شود. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود آزادی در کشور ادامه داد: ایران یک کشور آزاد است که قانون اساسی آن عصاره خون شهدا و جوانانی که هم از اصولگرایان و هم از اصلاح‌طلبانند می‌باشد. 

دبیر کل حزب مردمی حزب اصلاحات درباره تفرقه انداختن دشمن گفت: دشمن دنبال تفرقه است و با توجه به اطلاعات دقیقی که وجود دارد آمریکا، عربستان و دیگر کشورهای عربی با خرج میلیاردها پول دنبال اختلاف انداختن هستند.

حجت الاسلام فومنی با اشاره به یک تحقیق که توسط موسسات اسرائیلی درباره رهبر ایران  صورت داد، اظهار کرد: طبق این تحقیق که از تمام رهبران و روسای جمهور دنیا صورت گرفت مقام معظم رهبری از تیزهوش‌ترین رهبرهای دنیاست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: حجت‌الاسلام روحانی مدافع اعتدال است و در طول تاریخ ایران انتخاب ایشان بی‌نظیر بود و باید به این دولت کمک کرد تا ضعف‌ها و مشکلات را بپوشانیم. 

وی در عین حال نقد خود به دولت را وجود افراد پیر در کابینه عنوان کرد و گفت که دولت یازدهم باید بیشتر از جوانان استفاده کند.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به وجود نفوذی بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان توسط غربی‌ها و عربستان سعودی ادامه داد: همه اصلاح طلبان و اصولگرایان باید به دنبال وحدت باشند تا نظام توسط نفوذی‌ها آسیب نبیند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآورشد: بنده در سال 88 هم معتقد بودم که اعتراضات باید از طریق قانونی پیگری شود و با به خیابان آمدن مشکلی حل نخواهند شد.

حجت الاسلام فومنی گفت: کسی در راستای تضعیف نظام اسلامی حرکت می‌کند و قانون اساسی را زیر سئوال می‌برد، یقیناً اصلاح‌طلب نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس