پدر شهید مدافع حرم محمد هادی ذوالفقاری با حضور در نمایشگاه مطبوعات آخرین دیدار خود با فرزندش را روایت کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، رجبعلی ذوالفقاری پدر شهید مدافع حرم محمدهادی ذوالفقاری با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به بیان ویژگیهای فرزند شهیدش پرداخت و گفت: محمدهادی عاشق اهل‌بیت و حضرت زهرا(س) بود و از کودکی پای ثابت هیئت‌ها بود و عشق به اهل‌بیت(ع) سبب شد که شهادتش رقم بخورد. محمدهادی یکی از فعالین فرهنگی در بسیج بود و در اردوهای جهادی و راهیان نور فعالیتهای زیادی را انجام می‌داد.

پدر شهید ذوالفقاری در خصوص آخرین دیدار با فرزندش قبل از شهادت بیان کرد: محمدهادی از سال 92 برای ادامه تحصیل به نجف رفته بود و در آنجا هم درس می‌خواند و زندگی می‌کرد و فعالیتهای او در نجف برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) سبب شد که او مسئول عقیدتی حشدالشعبی عراق در نجف شود. محمدهادی چند ماه قبل از شهادتش به تهران آمده بود. یک روز من در ماشین بودم که محمدهادی تماس گرفت و گفت «پدر می‌خواهم امروز با هم باشیم». ما با هم رفتیم و موقع اذان ظهر برای اقامه نماز به مسجد رفتیم.

وی ادامه داد: در داخل مسجد بودیم که من مشاهده کردم محمدهادی در حالت دیگری است و انگار اصلا داخل این دنیا نیست و در حال خواندن یک نماز عارفانه بود. من او را بوسیدم و بغل کردم و او به من گفت، پدر می‌خواهم چیزی را به شما بگویم. به من گفت پدر من در نجف به خواستگاری رفتم و از شما می‌خواهم که برای انجام این خواستگاری به نجف بیایید من هم گفتم که عیدنوروز برای انجام این کرا به نجف می‌آیم اما او گفت من قبول نمی‌کنم و باید به محضر بیایید و امضا بدهی که شما به نجف می‌آیی که من هم قبول کردم و برای خواستگاری به نجف رفتم. این آخرین دیدار ما بود البته با محمدهادی چندین تماس تلفنی داشتیم.

پدر شهید ذوالفقاری گفت:  محمدهادی در 26 بهمن سال 93 در دفاع از حرمین عسگریین در سامرا به شهادت رسید و طبق وصیت‌اش پیکر او را در کاظمین و سامرا و نجف طواف دادیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس