کد خبر 65188
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳

شرکتی انگلیسی که در زمینه تکنولوژی فعالیت دارد اردوی نظامی را برای متخصصان بازاریابی و مدیران صنعت تکنولوژی راه اندازی کرده است که در آن از آموزشهای نظامیان سوئدی استفاده خواهد شد.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از مهر، از زمانی که تیم راگبی آفریقای جنوبی برای آماده سازی جام جهانی 2003 به اردوی "استالدراد" فرستاده شدند تا خود را برای حضور در این رقابتهای قدرتمند آماده کنند هشت سال می گذرد.

با وجود اینکه تقریبا همه درباره جان سخت و مقاوم بودن بازیکنان راگبی موافق هستند، بازیکنان راگبی تیم ملی آفریقای جنوبی در این کمپ با انجام کارهای مختلف به شدت تحقیر شده و مورد اهانت قرار گرفتند. برهنه شنا کردن در میان دریاچه ای یخ زده، تهدید بازیکنان با فشردن سر اسلحه به پشت آنها و مجبور کردن آنها به کشتن پرنده ها، پختن بر روی آتش و خوردن آنها و در نهایت خوابیدن در میان بوته ها از جمله کارهای دشواری بود که در نهایت به یک فاجعه تبدیل شد، زیرا پس از آگاهی یافتن رسانه ها از برگزاری این اردوگاه مربی از کار برکنار شد و تیم راگبی نیز در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابتها حذف شد.

شرکت LBi و شرکت "هایپر آیلند" نیز قصد دارند کارفرماها، آژانسهای نظارتی و کارمندان آنها را در کنار هم جمع کنند سپس این افراد در موقعیتی دشوار قرار خواهند گرفت که باید فضای کنونی دیجیتال جهان را که در آن رسانه، تکنولوژی و محصولات به صورت موزون اما نه چندان خوشایند در کنار یکدیگر فعالیت دارند را شبیه سازی کند.

تا پایان ماه جاری برجسته ترین افراد در زمینه تبلیغات و بازاریابی شرکتهای بزرگی از قبیل سونی اریکسون برای سپری کردن کلاسی سه روزه و فشرده در شرایط دشوار به جزیره نظامی کوچکی در سوئد خواهند رفت. این اردوگاه سه روزه در زندانی در جزیره ای نظامی برگزار شده و در آن از شیوه های آموزشی دشوار و نفس گیر نظامیان سوئد استفاده خواهد شد.

افرادی که در این اردوگاه حضور دارند در شبکه اجتماعی ثبت نام خواهند شد تا معرفی نامه دیجیتالی از خود ارائه کرده و انتظارات و اهداف خود را در راستای رفع یکی از مشکلات تجاری موجود در چند موسسه تعیین شده خیریه را بیان کنند.
این کلاس گروهی از برترین مغزهای تجاری جهان برای آزمایش توانایی کمک به سه موسسه کوچک تا بزرگ خیریه که نیازمند اطلاعات و فوت و فن دیجیتالی هستند را گرد هم خواهد آورد.

بر اساس گزارش وایرد، به گفته "کریستینا اندرسون" مدیر دوره های کوتاه مدت شرکت هایپر آیلند فناوری های رسانه ای و ارتباطاتی اکنون به نقطه همگرایی و تشابه رسیده اند و از این رو این صنعت اکنون نیازمند نوابغی است که همپا، نامحدود و سازگار با تغییرات شدید محیطی باشند تا بتوانند تغییرات سازنده ای را در این صنعت ایجاد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • hosein ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    خبر رو توی گوگل ترانسلیت ترجمه کردن ؟؟!!!! جمله بندی ها و استفاده از کلمات چرا اینجوریه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس