کد خبر 651227
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹

پس از پایان سخنرانی علی مطهری نائب رئیس مجلس شورا اسلامی، بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان نسبت به برخی از صحبت های وی و توهین به برخی از مقدسات در این مراسم طی نامه ای سرگشاده واکنش نشان داده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران متن کامل نامه به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی
 
جناب آقای مطهری

با توجه به حضور جنابعالی در دانشگاه سمنان و طرح موضوعاتی نظیر آزادی و عدالت و به خصوص مسئله رفع حصر ، لازم دیده شد که نکاتی را در این رابطه به سمعتان برسانیم.

به طور قطع انتظار می رفت جمع آوری و نشر معارف تبیین شده از طرف پدر بزرگوارتان توسط جنابعالی حداقل توانسته باشد تشخیص اولویت ها را در جامعه اسلامی به شما آموخته باشد اما متأسفانه مواضع شما بعد از فتنه سال 88 تا کنون نشان دهنده این است که نه تنها این انتظار را برآورده نکرده اید بلکه حتی نشان دادید مبانی شما بر بنیان نامرصوصی شکل گرفته است که بسی مایه تأسف است.

در حالی که امروز ملت ایران به این باور رسیده اند که تنها راه برون رفت از بسیاری از مشکلات به خصوص در حوزه اقتصاد توجه به تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد ، در همین حال نمایندگان مجلس حاضر نمی شوند به طرح تشکیل کمیسیون اقتصاد مقاومتی رای مثبت دهند. کمیسیونی که می توانست حداقل با بررسی و تشخیص موانع قانونی که بر سر راه تحقق اقتصاد مقاومتی وجود دارد نسبت به رفع این موانع اقدام نماید . آیا پرداختن به بحث رفع حصر مهم تر است از اعتراض به چنین رفتارهایی که مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی را بسیار دور و ناهموار می کند؟

مطمئنا شنیده‌اید که دولت تدبیر و امید به این افتخار می کند که تعداد شاغلین کشور را افزایش داده است. آیا این را هم شنیده اید که تعریف شاغل برای کسی است که در هفته یک ساعت کار میکند و 3760 تومان برای یک ساعت دریافت می کند؟ آیا این سطح درآمد با حقوق نماینده های مجلس اصلا قابل مقایسه است؟ آیا پرداختن به بحث رفع حصر مهم تر است از سوال از دولت تدبیر و امید برای چنین تعریفی از اشتغال؟

روزی تمام مطبوعات وابسته به دولت از کنار رفتن تمام تحریم ها و فرو ریختن دیوار تحریم صحبت کردند. دولت تدبیر و امید خواست به خاطر این دستاورد عظیم! جشن بگیرد. مردم عزیزمان را وعده دادند که با به حراج گذاشتن دستاورد دانشمندان کشورمان توانستند چرخ زندگی مردم را بچرخانند. پس چرا بعد از گذشت بیش از یک سال از آن توافق، دستاوردی تقریبا هیچ نصیب ملت ما شده است؟ چرا هنوز هم برای باج گیری از ما و به قول خودشان رفع تحریم و اعتماد سازی هر روز می خواهند که اسناد ننگ آور دیگری را امضا کنیم؟ آیا پرداختن به بحث رفع حصر مهم تر است از پیگیری جدی بد عهدی های طرف غربی و جلوگیری از ادامه این روند؟

مستحضر هستید که دولت تدبیر و امید صرفا برای بدست آوردن تجربه حاضر شد از خون شهدای دانشمند ما چشم پوشی کند و به وعده های خیالی آمریکا دل خوش کند. اما اکنون چه چیز از طرف مقابل روی میز قرار گرفته است؟ تعهد نامه FATF که به طور مستقیم امنیت ملی کشور را نشانه گرفته است و به دنبال بهانه ای برای تحریم قانونی نهاد های انقلابی نظیر وزارت دفاع و وزارت اطلاعات و... است و یا تعهد نامه ی حمایت از حقوق کودکان که در ظاهر زیبا به نظر می رسد اما در حقیقت بسیج دانش آموزی ما را که سرمایه ایست برای آموزش شهامت، شجاعت و شهادت را مورد هجوم قرار داده و به طور مثال دردآورتر از آن جایی است که در همین راستا دولت وقاحت را به نهایت رسانده و درس شهید فهمیده را از متن کتب درسی حذف می کند. آیا پرداختن به رفع حصر مهم تر است از ایستادن در برابر چنین اقداماتی که امنیت کشور را تهدید می کند؟

باید مطلع باشید که در روزهای گذشته از طرف موسسه ای به نیابت از ملکه انگلستان جایزه ای به جناب ظریف داده شد که مهم ترین دلیل آن توافق برجامی هست که قبلا شرح آن را دادم. چه شده است که جناب ظریف پس از دریافت جایزه از کسب آن به خود می بالد؟ مگر انگلستان همان کشوری نیست که با حمله به کشورمان و ایجاد قحطی در کشور باعث کشته شدن میلیون ها نفر از ملت عزیز ایران شد؟
 
مگر انگلستان همان کشوری نیست که در زمان قاجار و پهلوی بزرگترین خیانت ها را به ملت ایران کرد؟ مگر انگلیس همان کشوری نیست که با حمایت از ماشین جنگی صدام حسین در تحمیل ۸ سال جنگ به کشور مشارکت کرد؟ مگر انگلیس همان کشوری نیست که با کمک شیطان بزرگ تحریم های فلج کننده علیه ملت ایران وضع کرد؟ با چه مبنایی در نگاه وزیر امور خارجه چنین جایزه کثیفی ارزشمند قلمداد می شود؟ آیا پرداختن به مسئله رفع حصر مهم تر است از ایستادن در برابر چنین اقداماتی که آرمان های امام بزرگوار را در مبارزه با کفر و استکبار نشانه گرفته است؟

نکته مهم که قابل ذکر است، بحث رشد چشمگیر رانت ها و اختلاس های میلیونی و میلیاردی در دولت تدبیر و امید می باشد. همانطور که مستحضرید ورود تکنوکرات ها به دولت کلیدها! به رشد شاخص فساد مالی-اداری در کشور شتاب داده است.
 
از برملا شدن حقوق های نجومی مدیران رده بالای دولت تدبیر و امید که لکه ننگی بود بر دامن دولتی که برای اصلاح به میدان آمد تا جریمه میلیاری که بر سر قرارداد ننگین کرسنت و صرفا به خاطر وزیر بودن جناب زنگنه متوجه کشورمان شد. از اختلاس 8 هزار میلیاری که در صندوق ذخیره فرهنگیان رخ داد که به طور متوسط از هر خانواده فرهنگیان 8 میلیون تومان دزدیده شده تا قرار داد ننگین دیگری به نام IPC که خدا میداند چه رانت بزرگ دیگری پشت پرده آن می باشد.
 
و بسیار موارد دیگر که حاکی از آن است که کلید جناب آقای روحانی به جای باز کردن قفل مشکلات، قفل صندوق بیت المال را برای سرمایه دار ها باز کرده است. آیا همچنان پرداختن به مسئله رفع حصر از نگاه شما مهم تر است از اینکه توان خود را به عنوان نماینده مردم در راه احقاق حقوق ملت ایران در اینگونه موارد صرف کنید؟

جناب آقای مطهری!
 
شما نماینده ای هستید که در اواخر دولت گذشته در مجلس می گشتید تا هر روز مقدمات استیضاح یک وزیر را فراهم کنید و دولت را نقد کنید و طرح سوال از رئیس جمهور را به خاطر وجود بی قانونی تصویب کنید. پس حالا چه شده که موضع انفعال را در پیش گرفته اید و در برابر تمام اقدامات مخربی که از سوی دولت در خلاف جهت منافع ملت رخ می دهد سکوت می کنید و تنها برای حفظ جایگاه خود مباحثی نظیر رفع حصر سران فتنه را مطرح می کنید.

در آخر مراتب تاسف خودمان را در رابطه با به استهزاء گرفتن مقام اهل بیت (ع) توسط جنابعالی و توهین به جایگاه اولین و مهم ترین اصل قانون اساسی ابراز می داریم. شما در ابتدای شروع کارتان در مجلس گفته اید: «من در برابر قرآن مجید، به خدای قادر متعال سوگند یاد می کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می نمایم که پاسدار حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم. ودیعه ای را که ملت به ما سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنم و در انجام وظایف وکالت، امانت و تقوی را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پای بند باشم. از قانون اساسی دفاع کنم و در گفته ها و نوشته ها و اظهار نظرها استقلال کشور و آزادی مردم و تامین مصالح آنها را مد نظر داشته باشم» پس چطور به خودتان اجازه میدهید که بگویید: «امروز در کنسرت ها عده ای جمع می شوند و حافظ می خوانند و اگر (نعوذ بالله) امام رضا هم بود در آن شرکت می کرد» و یا این جمله که:
 
«ایشان[رهبری] اگر احساس کنند که فلان شخص صلاحیت های ریاست جمهوری را ندارد به شورای نگهبان می گویند که آن فرد را تأیید نکند» آیا چنین بهتان ها و عبارات سخیفی که به مقام اهل بیت (ع) و ولایت فقیه نسبت می دهید در جهت نگهبانی دستاورد های انقلاب و دفاع از قانون اساسی است؟ آیا سطح درک شما از جایگاه ائمه اطهار و ولایت فقیه در همین مقدار هست؟

در هر صورت امیدواریم که حداقل با مطالعه دوباره و دقیق تر آثار شهید مطهری مسیر خود را اصلاح کنید تا بتوانید در پیشگاه خداوند پاسخگوی سوگند یاد شده خود باشید .

والسلام علی من التبع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان
10 آبان 95

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 62
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 91
  • ناصر ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    درود بر مطهری واقعا ازاده ای
  • رضا ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    باسمه تعالی آقای علی مطهری، شما با این حقوق نمایندکی مجلس که دریافت میکنید، آیا دردهای ملت را عنوان میکنید و بسوی رهگشایی کار مردم قدم برمیدارید یا بازیچه احزاب و افرادی معلوم الحال گشته اید؟ تا دیر نشده توبه کنید و از روح ملکوتی پدر بزرگوارتان مدد بگیرید که به صراط مستقیم برگردید و الا خداوند متعال با پسر پیامبر اولوالعزم نوح قاطعانه برخورد کرد... شما چه خواهید کرد.؟؟
  • علی ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    درود بر مطهری ازاد اندیش
  • محمد ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    این مردمی که شما بسیجیان دانشجو نمایندگی می کنی چند نفر هستند که نتوانستند نمایندگان هم فکر شما را انتخاب کنند
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    حرف شما خیلیاش درسته جزء انجا که بازم حرف گروه خودتان رااززبا مردم میگید باید بگید ما نگویید مردم
  • نیما ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    مطهری نماینده حامی حقوق مردم می باشد و واقعا نشانه هایی از شهید مطهری را در خود دارد و ما به داشتن چنین نماینده ای افتخار میکنیم بنده خودم بسیجی هستم نماینده ای ازاده تر و بسیجی تر مطهری ؟ متاسفانه بسیج دانشجویی نماینده سپاه در دانشگاه و از خود استقلالی ندارد که بیانیه دانشجویی صادر میکند و تمام ابرو و اعتبار خود را برای احمدی نژاد هزینه کرد و الان در دانشگاه دانشجوی بسیجی بودن باعث ننگ هست
  • ناشناس ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    گیرم که باشد پدر فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل.مشکل مملکت ما همین است که میگوییم فرزند فلان شخص است در حالیکه پسر نوح هم فرزند پیامبر بود پس باید بگوییم که فرزند پیامبر بوده و حق با اوست. ...
  • محسن ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    احسنتم , پاسخ به جا و خوبی بود.
  • داریوش ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    بسیارهالی
  • ایرانی ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    سلام- در این برهه حساس متاسفانه آقای مطهری شده بلندگوی دشمن و سبب خوشحالی دشمنان شده و بی بصیرتی خود را تایید می کند آمریکا و غربی ها روی اصول خودشان محکم ایستاده اند اما ایشان داره به نظام ضربه میزنه . خداوند هدایتش بکنه و از خواب غفلت بیدار بشه انشاالله
  • محسن ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    احسنتم , پاسخ به جا و خوبی بود.
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    امان از قبیله گرایی که فردی را مانند علی مطهری به این عاقبت بد می رساند
  • هاشمی ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    الله این آقا چند روز قبل گفته :شاید اگر امام رضا هم بود پای کنسرت مینشست پناه بر خدا چقدر از خدا دور شدیم که اینها شدند رییس ما
  • هاشمی ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    الله این آقا چند روز قبل گفته :شاید اگر امام رضا هم بود پای کنسرت مینشست پناه بر خدا چقدر از خدا دور شدیم که اینها شدند رییس ما
  • بی سواط ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    من یه سوال دارم اگر مرگ بر امریکا بده پس لعن شمر و یزید ابن زیاد و ... هم بده چون از هر کسی بپرسی شمر و یزید و ... زمانت کیه ؟؟؟؟ میگه امریکا و اسراییل و انگلیس من ازاقای مطهری میخوام جواب این سوال رو بادلیل بده که چرا یزید 1400 سال قبل رو لعن میکنیم ولی یزید و بنی امیه الان رو بیخیال میشین مگه شما شیعه امام حسین نیستی
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    آقای مطهری،گیریم که پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    تو واقعا به اقتصاد ما كه مونتاج چين مي باشد و فقط عده خاصي سود مي برند يا اينكه به عمد اين مسائل عنوان مي كنيد برادر عزيز هيچ كس از خودكفايي بدش نميايد
  • محمد ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    واقعا برای تحلیلها و سخنرانیهای مطهری متاسفم از اون بدتر عزیزانی که حتی خود رادبسیجی می دانند!!!!!!!!!و با وجود اهانت و نسبتهای بیجا دادم به امام رضا و ولی فقیه از او دفاع می کنند تازه باید این را بگویم که بنده به بسیجی بودن افتخار می کنم و صحبتهای عزیزی مبنی بر عدم استقلال و نسبت بیجا دادن به سپاه شک ادعای بیجای بسیجی بودن نامبرده را تقویت نمود در هرصورت از نامه مذکور که حرف دل است تشکر می کنم امیدوارم بدانیم که گیرم پدر تو بود فاضل از بحر پدر تو را چه حاصل....
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    به چنین تفکرات و نمایندگان متاسفیم
  • محمد ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    اشتباهی مثبت زدم.ولی یه منفی(-)گنده بهت میدم!!!
  • حمید ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    آزاد اندیش!!!!!!!!!!پس وای به حال ماجوونا که آزاد اندیش ما مطهریه!!!عامو به چه امیدی زنده ای
  • رضا ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    احسنت
  • ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    درود بر مطهری و هاشمی و روحانی و ...
  • ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    جناب مطهری مطئمن باش این پستی که الان داری اگر ماندنی بود هرگز به تو نمی رسید و از ایشان تشکر میکنیم که واقعیت های وجود خودش را بروز می دهد
  • ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    گیرم پدر تو بود فاضل/از فضل پدر تو را چه حاصل؟
  • ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    آقای مطهری صحبتات مایه دلشادی دشمنا و یه عده آدم ساده اندیشه
  • رضا ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    ای کاش بجای درود گفتن های الکی جوابی مستدل برای این نقد دانشجویی داشتید...
  • رضا ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    اگر این طرز فکر آزاداندیشیس من متحجرترین آدم دنیام
  • رضا ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    یه مشت بچه بسیجی اون طرف مرزها برا امنیت جانی ما می جنگن و دانشجوی بسیجی هم برا امنیت اعتقادی و سیاسی می جنگن،دمشون گرم...
  • رضا ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    واقعا از شهید مطهری چی ارث بردی؟؟!!
  • ناشناس ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    حامی حقوق مردم؟!!! اگر کسی واقعاً حامی حقوق مردم باشد نسبت به وضعیت وخیم اشتغال بی تفاوت عمل نمی کند، آیا جریمه میلیاردی کرسنت علیه کشورمان ، تضییع حقوق مردم نیست که هیچ اعتراضی از این حامیان !!!! حقوق مردم بلند نمی شود؟!!! چرا این حامیان !!!!حقوق مردم هیچ سوالی از وزرای اقتصادی در مورد وضعیت بد اقتصادی نمی کنند؟ جز اینکه تعریف شما از حامیان حقوق مردم چیز دیگری باشد ویا مطالبات اقتصادی و معیشت مردم را جزو حقوق مردم ندانید!!!!!
  • ناشناس ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    جناب نیما میشه بفرمایید ایشان چه نشانه هایی از شهید مطهری دارند که باعث افتخار شماست؟!!! لطفاً این نشانه ها را با ذکر دلیل نام ببرید.
  • ناشناس ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    یعنی بی تفاوتی به مشکلات اصلی مردم که همه می دانند وضعیت معیشتی و اشتغال است و توجه به موضوعات حاشیه ای نشانه آزادگی است؟!!! تعریف جدید آزادگی !!!: سعی کن حرف متفاوت بزنی وبه منطقی یا غیر منطقی بودنشم کار نداشته باش،
  • ناشناس ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    آزاداندیشی پیگیری مطالبات اصلی توده مردمه نه آدرس غلط دادن، قطعاً بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردم که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست، مطالبه اکثریت مردمه، جز اینکه برخی خیلی وضعشون خوب باشه ومطالبات اصلیشون چیزهای دیگر باشد!!!!!
  • ناشناس ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    آقا ناصر حداقل حرمت امام رضا(ع) را حفظ کن، گفتن چنین حرفی در مورد امام رضا (ع) نشانه آزاداندیشی است؟!!!! جز اینکه شما با شکستن حرمت ائمه اطهار(ع) مشکلی نداشته باشید که بحث دیگری است.
  • ناشناس ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    علی آقا، به خاطرگفتن چنین حرفی در مورد علی بن موسی الرضا (ع) درود می فرستی؟ تمسخر اعتقادات مردم به ائمه اطهار (ع) نشانه آزاد اندیشی است؟!!! قطعاً توهین به اعتقادات دیگران جهت جلب توجه نشانه آزاداندیشی نیست .
  • ناشناس ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    آقا محمد، همیشه هم حق با اکثریت نیست، هر چند اکثریت مردم هم در انتخابات دارند شرکت می کنند و هم در راهپیمایی های مختلف در سراسر کشور حضوری باشکوهتر از سال های قبل دارند ، حتی حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز نهم دی 88 ، قابل انکار نیست،حال فرض کنیم، اکثریت جور دیگری فکر کنندکه البته همه می دانیم تحلیل مردم ایران کار سختی است ، نمیشه وقتی مردم به طرف مقابل رای می دهند مثل سال 88 ، اصلاً مردم را به رسمیت نشناسیم و ادعاهای واهی بدون سند ومدرک مطرح کنیم، ولی وقتی مردم به همفکرام ما رای دهند، هی مردم مردم کنیم ، و مرتب به طرف مقابل بگوییم ف مردمی که از آن دم می زنید چند نفرند؟!!! این تناقض منطقی نیست.
  • گمنام ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    یا اباالفضل!!!
  • مینا ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    یعنی هر کی از این چیزا تو مجلس بگه و بی خیال درد مردم بشه، "احسنت داره"!!!
  • سهیل ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    چه ربطی داشت؟ اصل حرف و بچسب.
  • گمنام ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    پس چی بگوییم؟ زَ نُـــــــــم خوبه؟
  • قاسم ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    مطهری نماینده قشر مرفه بالای شهر تهرانه،رایش مال آننهاست باید خوشایند آنها حرف بزنه و کار کنه.ما شهرستانیها به هیچ عنوان نمایندگان تهران را قبول نداریم داداش!
  • ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    اشتباهی منفی دادم
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    تاریخ مصرف این حرف ها بعد از انتخابات 92 و برجام گذشته..جناب مطهری...
  • داود ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    روز مبارزه با استکبار جهانی . روز مرگ بر امریکا راهم زیر سئوال برده .زده به سیم اخر
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    خواص بى بصيرت مصداق بارز ايشون هست
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    درود
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    مشکل جوونای ما رفع حصره؟ شما برید تو خیابونای همون تهران اصلا که موسوی بیشتر طرفدار داشت بپرسید از جوونا ببینید چند تاشون دغدغشون رفع حصره!! خیلیاشون اصن نمیدونن چی هست
  • علی ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    نماینده پول خرج می کنند تا رای بیاورند و نماینده بشه و این اقا هم با این حرف برای خودش رای جمع می کنه یعنی از نظام مایه می زاره آیا اگر این دو معلون از حصر بیرون بیان مشکل اقصتادی و بیکاری و .......... هزاران مشکل دیگر را حل می کنند؟!!!!!!!!!!!!!1
  • محمد ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    این بنده خدا فقط آثار پدر بزرگوارش رو جمع کرده اما مشخصه که حتی یک کلام هم متوجه نشده
  • بنده خدا ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    سلام توصیه من هم به آقای مطهری این است که لطفا کتب پدر بزرگوارتان را که زمینه حضور پر رنگ شما درعرصه جامعه شد را مطالعه نمایید و دل به تایید این و آن خوش نکنید که موجب سقوط شما خواهد شد
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    این آقا همیشه دنبال حاشیه سازی است.
  • محمد ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    ایشون به خاطر جایگاهشم که شده حق نداره چنین حرف هایی رو علنا بیان کنه
  • نیما ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    بنده تصحیح میکنم سپاه بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پاسداری از انقلاب و ناظم اسلامی و نیروی نظامی با قابلیت های بالا می باشد ولی تعیین نمودن فرمانده بسیج در دانشگاه به تایید سپاه باز میگردد و این باعث نقطه ضعف بودن برای بسیج دانشجویی شده است چرا که ازاد اندیشی در محیط دانشگاه و نقد نمودن تحت تاثیر تفکرات خاص بیرونی قرار خواهد گرفت و بسیج دانشجویی نمیتواند در جذب نیرو های توانمند و رشد باور های انقلابی موثر واقع گردد و سرانجام ان چیزی که نباید اتفاق بیفتد انجام شد باید دانشجوی بسیجی بودن مورد نقد واقع گردد. تا از این بحران خارج شود . اما در جواب دوستمان جناب مطهری مهترین خصوصیتش شجاعت در بیان هست و ازاد اندیشی نسبی که دارند چرا که در مجلس قبلی نقد دولت را انجام میداد و در مجلس کنون نیز از نقد و اعتراض به کاستی ها غافل نیست به طور کلی نمیتوان برای او مرزبندی قائل شد خود را اصول گرا مینامند ولی در بعضی جاها نظرات اصلاح طلبانه و نقد های جدی را وارد مینماید حرفهایش با دلیلو دلنشین هست و سخن به گزافه نمیگوید و مخاطب خود را به فکر وا میدارد من شهید مطهری را ندیدم ولی کتابهایش را کم بیش خوانده ام و سخنانش را گوش داده ام
  • محمد ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    بی ادبی بزرگی به حضرت رضا بود....چطور به خود اجازه میدی اینجور حرفی بزنی آقای نایب رییس...چیشده که طرفدار کنسرت شدی...نکنه رفتن 8هزار میلیارد از پول ملت را نمیدونی...ای پسر ناخلف....
  • ناشناس ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    0 0
    پسر نوح با بدان بنشست / خاندان نبوتش گم شد
  • مسعود ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    0 0
    سران فتنه باید محاکمه و به اشد مجازات محکوم شوند و این یک مطالبه عمومی است .
  • مهران ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    0 0
    بیچاره ملتی که به امثال دختر صفدر حسینی رای دادند .
  • دانشجو ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    0 0
    بسیج دانشجویی باعث افتخار قشر دانشجو هست و ننگ طرفدار فتنه بودن است .
  • ناشناس ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    0 0
    آقای مطهری کمی شرم کنید .
  • ناشناس ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    0 0
    واقعا کار به جایی رسیده که پشت سر امام معصوم هم حرف میزنن واقعا خوب حق فرزندی رو به جا آوردن!!!!!!!
  • ناشناس ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    0 0
    جناب نیما بستگی داره که شما شجاعت در عمل وآزاداندیشی را چگونه معنا کنید، ولی در عمل که ما هیچ اعتراضی در مورد جریمه کرسنت و و یا اعتراض و سوال از وزرای اقتصادی در مورد وضعیت بد اقتصادی و معیشت واشتغال ندیدیم، در ضمن تا جایی که ما می دانیم ، شهید مطهری هیچ کجا طوری اظهارنظر نمی کردند که دشمنان ایران وانقلاب سوءاستفاده کنند وشاد شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس