کد خبر 650508
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

دولت کویت اعلام کرد که در راستای سیاست 'تشدید مبارزه با تروریسم'، هرگونه اعلام همبستگی و یا حمایت از گروه تروریستی 'داعش' از طریق رسانه ها، جرم محسوب می شود.

 به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه 'الانباء'، این اقدام دولت کویت با هماهنگی دستگاه قضایی برای افزایش مقابله با عناصر تندرویی است که در کویت حضور دارند و زیر نظر نیروهای امنیتی تردد می کنند.

وزارت کشور کویت همچنین برای جلوگیری از ورود عناصر تندرو از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به کویت، تدابیری از جمله تقویت سامانه امنیتی مشترک با اعضای شورای همکاری خلیج فارس را راه اندازی کرد. همچنین هیأتی عالی رتبه از کویت با سفر به قطر با مقامات این کشور در زمینه راههای توسعه همکاریها و مبادله اطلاعات امنیتی گفت و گو کرده است.

به گزارش الانباء، منابع امنیتی کویت امروز از کشته شدن یک عنصر تروریستی تبعه این کشور از سوی نیروهای امنیتی عراق خبر دادند که نشان دهنده ادامه سفر اتباع کویتی به سوریه و عراق و نبرد آنها در کنار تروریست های داعش و 'جبهه النصره' می باشد.

وزارت کشور کویت دیروز نیز از دستگیری یکی از نیروهای امنیتی این کشور به دلیل افکار افراط گرایانه و وابستگی به تروریستها خبر داده بود . این افسر ارشد امنیتی وزارت کشور کویت در حالی شناسایی و دستگیر شد که مواد منفجره و ذخایر سلاح گسترده ای در اختیار داشته است . بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی کویت این افسر را از مدتها پیش تحت نظر داشته اند .
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    حالا که رسوا شدن ودر حال نابودین
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    صحت خواب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس