کد خبر 65032
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۱

گروههاي محافظت از كودكان در انگليس در تازه‌ترين بررسي‌هاي خود دريافتند كه ميزان تجاوز جنسي به كودكان در انگليس ظرف 6 سال اخير با افزايش 60 درصدي مواجه بوده است.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه انگليسي ديلي‌ميل، آمار و ارقام جديدي كه توسط گروههاي حفاظت از كودكان انگليس منتشر شده، نشان مي‌دهد كه ميزان تجاوز به كودكان در انگليس در 6 سال اخير با افزايش 60 درصدي روبرو بوده است.

طبق اين آمار و ارقام، شمار افرادي كه به كودكان و نوجوانان زير 16 سال در 6 سال اخير تجاوز جنسي كرده‌اند از يكهزار و 363 نفر در 2005 به 2 هزار و 135 نفر در سال 2010 افزايش يافته است.

گروههاي حفاظت از كودكان اعلام كرد كه آمار منتشر شده توسط وزارت دادگستري انگليس حاكي از آن است كه سوء استفاده جنسي از كودكان در انگليس رو به افزايش است.

بر اساس اين گزارش، گروههاي منتقد بر اين باورند كه افزايش استثمار جنسي به صورت آنلاين از طريق گروههاي شبكه‌هاي اجتماعي چون فيس‌بوك عامل افزايش تجاوز جنسي به كودكان است.

بر اساس اين گزارش، اين آمار و ارقام نشان مي‌دهد كه سطح محكوميت‌هاي اينچنيني در انگليس در حال افزايش است به طوريكه شمار جرايم آزار جنسي كودكان كه در دادگاههاي انگليس مورد بررسي قرار مي‌گيرد سال گذشته با افزايش 11 درصدي روبرو شد.

در سال 2009، يكهزار و 916 نفر در انگليس به آزار جنسي كودكان متهم شدند اما اين رقم در سال 2010 به 2 هزار و 135 نفر افزايش يافت.

در بين همين دوران در سال 2008 و 2009، يكهزار و 916 نفر به آزار جنسي كودكان متهم شدند و 21 هزار مورد آزار جنسي توسط پليس انگليس به ثبت رسيده است.

به گزارش ديلي ميل، آمار و ارقامي كه توسط موسسه آزادي اطلاعات انگليس به دست آمده است نشان مي‌دهد كه از ميان 21 هزار و 618 پرونده آزار جنسي در انگليس در بين سالهاي 2008 و 2009، نوجوانان زير 18 سال بيشترين قربانيان آزار‌هاي جنسي تجاوزگران هستند.

بر اساس اين گزارش، اين آمار و ارقام نشان مي‌دهد كه يك نفر از هر 7 قرباني آزار جنسي كودكان زير 10 سال و يكهزار تن از آنها 5 سال يا زير 5 سال سن داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا از مشهد ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    1 1
    خدا پدرشونو بیامرزه که بازم آمار رو بدون رودرباسی به مردمشون میرسونن وگرنه باید مثل مسوولین ما فقط میگفتن تکذیب میکنم...تکذیب میکنم..! نمونه اش همون خبر سؤاستفاده های جنسی در مدارس فوتبال که اخیرا منتشر شده رو پی گیری کنید..حتما در انتها از اساس چنین خبری تکذیب میشه!!
  • ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    1 0
    دقیقاً

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس