کد خبر 650303
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

اولین مرکز Voice IP سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه امام حسین (ع) افتتاح شد.

به گزارش مشرق، به همت فاوای کل سپاه و معاونت فاوای دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین  (ع)، اولین مرکز Voice IP سپاه در این دانشگاه افتتاح شد.

حمید باباخانیان جانشین معاونت فاوای سپاه در حاشیه این مراسم، گفت: برای اولین بار با استفاده از دانش بومی و طراحی متخصصان و مهندسین مخابرات سپاه ، مرکز SDH که پهنای باند بسیار بالایی دارد با قابلیت ارتباط تصویری، انتقال فایل و ایجاد صندوق صوتی در دانشگاه ایجاد شد.

وی افزود : برای ایجاد Voice IP در مراکز سپاه می‌بایست تمام ساختار مخابراتی سیستم را از آنالوگ به دیجیتال تغییر داد و این تحول مخابراتی دانشگاه مرجعی خواهد شد برای تحول در دیگر استان‌ها با ظرفیت هزار یا دوهزار پورت که بیش از پنج هزار شماره تلفن را پشتیبانی می‌کند.
 
افتتاح یک مرکز مهم ارتباطی در سپاه+عکس 

جانشین معاونت فاوا در مواجهه با شرایط بحران و نقش این سیستم در پدافند غیر عامل گفت: این سیستم تقویت شده پر ظرفیت که با دانش بومی مهندسین ما طراحی و اجرا شده است این قابلیت را دارد که در شرایط بحران با تمام مراکز تقویت شده مخابراتی سپاه ارتباط برقرار کرده و به هیچ وجه ارتباط خود را از دست ندهد، اگر ساختمان مرکزی این سیستم هم از بین برود، این قابلیت را دارد که ارتباط مراکز کوچک با هم قطع نشود و با یکدیگر در تماس و تبادل اطلاعات باشند.
 
افتتاح یک مرکز مهم ارتباطی در سپاه+عکس 

در پایان سردار مرتضی صفاری فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی برادران فاوای دانشگاه و ستاد کل گفت: در رسیدن به این فناوری‌های پیچیده و حساس مبنایی که زیر ساخت‌های اساسی یک سپاه را فراهم می‌کند جز با کار جهادی و کوشش انقلابی محیا نمی‌شود، این خواست حضرت امام خامنه‌ای عزیز است، با اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل به موقع و سریع باید راه را کوتاه کنیم و در رسیدن به امور سرعت بخشیم. مثال تحقق این کار جهادی نیز این دوستان فاوایی هستند که کار اساسی و مبنایی انجام دادند و برای مأموریت‌های سپاه سهولت ایجاد کردند، کار این دوستان ستودنی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس