معاون امور حج و زیارت سازمان حج از نام نویسی 680 هزار نفر در سامانه سماح خبر داد و گفت: ثبت نام کنندگان در اسرع وقت مدارک خود را برای صدور ویزای اربعین به دفاتر زیارتی تحویل دهند.

به گزارش مشرق، حمید محمدی در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سماح گفت: استقبال مشتاقان زیارت اربعین برای ثبت نام در سامانه همچنان رو به افزایش است و تا ظهر امروز بیش از 680 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

وی در سخنانش به مشتاقان زیارت اربعین توصیه کرد: مشتاقان زیارت اربعین برای اخذ روادید فقط به سامانه سماح (samah.haj.ir) به عنوان کانال رسمی مراجعه کنند و ثبت­ نام در سامانه سماح را به فوریت انجام دهند و کار را به روزهای آخر وانگذارند.

معاون سازمان حج و زیارت همچنین به زائران توصیه کرد: مشتاقان زیارت اربعین مراحل ثبت ­نام خود را با پرداخت هزینه­‌های مرتبط بر روی سامانه و با استفاده از کارت بانکی تکمیل کنند همچنین با انتخاب نزدیک­ترین دفتر زیارتی در سامانه سماح، مدارک خود را به سرعت به دفتر مذکور تحویل دهند تا روادید در اولین فرصت اخذ و توسط همان دفتر زیارتی به ایشان عودت داده شود.

محمدی در ادامه تأکید کرد: با توجه به هشدارهای مسئولین مرتبط برای گرفتار نشدن در دام باندهای جاعل ویزا، مشتاقان زیارت اربعین از مراجعه به افراد و مراکز غیر مجاز هوشیارانه پرهیز کرده و صرفاً در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir ثبت ­نام کنند.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس