کد خبر 649884
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

رامتین خداپناهی مجری برنامه «به سلامت» شد.

به گزارش مشرق، برنامه «به سلامت» به کارگردانی احمد بیدمشکی و تهیه‌کنندگی افشین نیک‌سرشت برای شبکه سلامت تولید می‌شود. نکته جالب این برنامه این است که رامتین خداپناهی؛ بازیگر تلویزیون نیز به‌عنوان مجری در آن فعالیت دارد.
 
خداپناهی درباره جزییات حضور جدیدش در تلویزیون و در ردای مجری به «صبا» گفت: در حال حاضر برنامه‌ای به‌نام «به سلامت» را برای شبکه سلامت ضبط می‌کنیم. «به سلامت» یک میزگرد آسیب‌شناسی اجتماعی است که باحضور نود مهمان در هشتاد قسمت تولید می‌شود. من در این برنامه مجری هستم و دوست داشتم یک‌بار این کار را تجربه کنم به این دلیل که خیلی از بازیگران این کار را می‌کنند و من هم دوست داشتم این کار تجربه کنم. من پیش از این با تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه آشنایی داشتم و از این طریق به برنامه آمدم.

 یک بازیگر تلویزیون مجری شبکه سلامت شد +عکس

خداپناهی با بیان محتوای اصلی این برنامه توضیح داد: محتوایی اصلی برنامه آسیب‌شناسی اجتماعی از جمله اعتیاد، مد(لباس)، جامعه‌شناسی، بیماری‌های روحی و هر آنچه به سلامت روح و جسم کمک می‌کند. پروفسور فرهنگی و دکتر غفاری، فردوس، بدیعی و افشار نادری از جمله کارشناسان این برنامه هستند. ما دراین برنامه مستند، پلاتو و بخشی ترکیبی مانند اجرا و نمایش داریم و سعی کردیم یک برنامه متفاوت را بسازیم. برنامه «به سلامت» قرار بود که در ابتدا به‌صورت زنده باشد اما با آن موافقت نشد و در نهایت به‌صورت تولیدی ضبط می‌شود.

 یک بازیگر تلویزیون مجری شبکه سلامت شد +عکس

وی در پایان گفت: پخش قطعی برنامه قرار بود از مهر ماه باشد و قرار بود در قالب برنامه زنده روی آنتن برود اما با پخش زنده آن موافقت نکردند و حالا به سمت ضبط برنامه رفتیم و تصمیم گرفتیم حدود بیست‌قسمت را ضبط کنیم تا زمان پخش و ضبط با هم تداخل نداشته باشد. ساعت پخش برنامه «به سلامت» 22:15 خواهد بود.

 منبع: صبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس