سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک گفت: ما هیچ مدارکی برای مهاجرت به ورزشکاری نداده‌ایم و شاید دوران ریاست قبلی به آنها نامه‌ای داده باشند.

به گزارش مشرق، اسماعیل ادهمی در مورد مهاجرت دو نفر از ژیمناستیک‌کاران ایرانی به کشور آمریکا و سوئد، اظهار داشت: دوره ریاست درویش‌زاده در فدراسیون ژیمناستیک،‌ ارباب عنوان‌دار رشته ایروبیک و کاپیتان تیم ملی بود. 8 حرکت ارباب در فدراسیون جهانی ثبت شده است. ما هم اخیرا مطلع شدیم که او برای مربیگری راهی کشور آمریکا شده است. ما نزدیک دو ماه است در این فدراسیون مسئولیت برعهده گرفته‌ایم، اما کسی که می‌خواهد مهاجرت کند، نیاز به یک پروسه 2 تا 3 ساله دارد.

وی در ادامه افزود: روزی که به فدراسیون ژیمناستیک آمدیم؛ ارباب برای خداحافظی به فدراسیون آمد، حالا نیز شنیده‌ایم که برای مربیگری و ادامه تمرینات راهی کشور آمریکا شده و گویا قرار است در همان کشور زندگی کند.

وی در مورد مژگان تاجیک دیگر ژیمناست‌کار کشورمان که راهی کشور سوئد شده، گفت: من اطلاعاتی از تاجیک ندارم. او از ژیمناستیک‌کاران قدیمی ما بوده است. فکر می‌کنم 8 ماه پیش راهی این کشور اروپایی شده.

سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون برای مهاجرت آنها نامه‌ای داده است، گفت:  ما هیچ مدارکی را به آنها برای مهاجرت نداده‌ایم. تمام کارهای خود را انفرادی انجام داده‌اند. شاید دوران ریاست قبلی به آنها نامه‌ای داده باشند اما ما هیچ مدارکی در طول این دو ماه به کسی نداده‌ایم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس