کد خبر 648979
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

مربیان و پزشکان دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته گذشته دو اشتباه مشابه و بزرگ را مرتکب شدند.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند که با شکستگی دست در بازی با استقلال خوزستان مواجه شده بود در شرایطی با تیم تمرین کرد که دستش آسیب دیده بود و پس از یک جلسه تمرین و عکس‌برداری مشخص شد این بازیکن با شکستگی دست مواجه شده و باید تحت مداوا قرار بگیرد.

بیرانوند دستش را گچ گرفت و پزشکان اعلام کردند که او چهار هفته دور از میدان خواهد بود. با توجه به تعطیلی رقابت های لیگ و عدم حضور پرسپولیس در جام حذفی بیرانوند یک بازی پرسپولیس را از دست داد و از همراهی تیم ملی در دیدار مقابل سوریه هم محروم خواهد بود.

بیرانوند و پرسپولیسی ها شانس آوردند که اتفاق بدتری برای وی رخ نداد چراکه تمرین با دست شکسته می توانست عواقب بسیار بدی برای این بازیکن و تیم پرسپولیس داشته باشد.

از سوی دیگر در استقلال اتفاقی مشابه همین ماجرا رخ داد. خسرو حیدری در بازگشت به میدان تعجیل کرد و در شرایطی که هنوز به طور کامل بهبود نیافته بود در بازی مقابل سایپا به میدان رفته و همین موضوع موجب شد مصدومیت این بازیکن تشدید شود. خسرو حیدری به همین دلیل از همراهی تیم استقلال در بازی مقابل فولاد و جام حذفی مقابل مس کرمان محروم شد.

حضور خسرو حیدری در بازی با فولاد می توانست برگ برنده ای برای استقلال باشد و کمک کند تا این تیم به جای کسب تساوی به سه امتیاز بازی برسد.

علیرضا منصوریان به همین دلیل از وریا غفوری در بازی مقابل فولاد استفاده نکرد و در نشست خبری هم اعلام کرد وریا به میدان رفت چون ترجیح دادیم مصدومیت او به طور کامل مداوا شود.

وریا غفوری در تمرین روز جمعه استقلال حضور نداشت و باید دید چه زمانی آماده بازگشت به میادین می شود. غفوری در تمرینات تیم ملی شرکت خواهد کرد و مصدومیت وی حاد نیست.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس